۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پاکستان روابط تجاری با اسرائیل را تکذیب کرد.

پاکستان روز یکشنبه پس از توئیت یک تاجر یهودی مبنی بر صادرات موفقیت آمیز نمونه‌های غذایی به اورشلیم و حیفا، شایعات مبادلات تجاری با اسرائیل را تکذیب کرد. پس از اینکه یک تاجر یهودی_پاکستانی ویدئویی از کالاهایی که به اسرائیل صادر کرده بود به اشتراک گذاشت، دولت پاکستان هرگونه روابط دیپلماتیک یا تجاری با اسرائیل را تکذیب کرد و گفت: «هیچ تغییری در سیاست کشور پاکستان وجود ندارد».

فیشل بنخالد، یهودی_پاکستانی مستقر در شهر بندری کراچی، یک کلیپ ویدیویی را در توئیتر به اشتراک گذاشت که از کنار غرفه‌هایی با ظروف خرما، میوه‌های خشک و ادویه‌جات با برچسب‌های محصول به زبان عبری عبور می‌کند و بازدید خود را از یک بازار اسرائیلی نشان می‌دهد و ادعا می‌کند اولین محموله غذای کوشر خود را به اسرائیل داشته است. به گفته وزارت بازرگانی، بنخالد از طریق امارات متحده عربی برای سه تاجر در اورشلیم و حیفا نمونه‌های غذا فرستاد و در نمایشگاه‌های مواد غذایی با آنها ملاقات کرد. این وزارتخانه گفت که این محموله توسط دولت پاکستان حمایت نمی‌شود و هیچ کانال بانکی یا رسمی در آن دخیل نبوده است.

 

https://www.haaretz.com/israel-news/2023-04-03/ty-article/pakistan-denies-having-trade-relations-with-israel-following-businessmans-export/00000187-

→ خواندن مطلب قبلی

کودتای نتانیاهو برای آدمک‌ها!

خواندن مطلب بعدی ←

مستند خیابان کاپلان 19:30

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *