۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ضعف امنیتی موسسه ملی بیمه

موسسه ملی بیمه تخریب وب سایت خود توسط گروه هکری را تکذیب کرد.

گروه «سودان ناشناس» در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اورشلیم پیشنهاد میانجی‌گری در درگیری در کشور آفریقایی را داده است، گفته است که مؤسسه ملی بیمه (NII) و آژانس جاسوسی موساد را هک کرده و در پی این حمله سایبری، سایت موسسه ملی بیمه در اواخر روز دوشنبه حذف شده است. این گروه هکری در کانال تلگرامش نوشت: «این حمله فقط یک حمله تدارکاتی برای حمله بزرگتر است.»

این گروه با اشاره به گزارشی که پیشتر مبنی بر پیشنهاد اسرائیل برای میانجی‌گری میان جناح‌های متخاصم کنونی در سودان، افزود: «پیامی برای اسرائیل: ما هیچ میانجی‌گری از سوی شما در سودان نمی‌خواهیم، تمام میانجی‌گری‌های خود را برای خود نگهدارید».

علیرغم اینکه سایت‌های هک شده به وضوح دچار اختلال جدی شده‌اند اما موسسه ملی بیمه در بیانیه‌ای، گفته است که هکرها تلاش کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند وب سایتشان را مسدود کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «آنها در حال حاضر نیز در تلاش برای حمله به سایت هستند، اما موفق نشده‌اند!» و افزود که تیم امنیت سایبری آن «در حال پیگیری هرگونه فعالیت یا تلاشی از این دست است و برای ادامه ایمن سازی سیستم تلاش می‌کند».

اگرچه موساد تاکنون و به طور علنی به این حملات پاسخ نداده ولی پر واضح است که موسسه ملی بیمه سعی در پنهان نگه داشتن ضعف امنیتی مجموعه خود دارد.

لینک خبر:

https://www.timesofisrael.com/national-insurance-institute-denies-its-website-was-brought-down-by-hacker-group/

→ خواندن مطلب قبلی

فدراسیون‌های یهودیان آمریکای شمالی در تلاش برای احیای اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

مراسم گرامی‌داشت قاتلان بی‌گناهان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *