۳۰ شهریور ۱۴۰۳

لیور شلاین:هیچ سازشی در مورد پذیرش دیکتاتوری وجود ندارد!

کمدین مشهور لیور شلاین طی سخنرانی اش در حیفا گفت:«معترضان اجازه نخواهند داد دولت هرکاری که دلش می‌خواهد بکند.»

او گفت: «سه ماه جنگ و کودتا علیه این دولت وحشتناک، فکر می‌کنم همه ما پاسخ را می‌دانیم: ما به آنها اجازه نمی‌دهیم هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهند؛این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد.»

شلاین از تنوع معترضان استقبال می‌کند و اعلام می‌کند که «اردوگاه لیبرال قیام کرده است، و این اتفاق بزرگ و شگفت‌انگیزی است».

Schleien در مورد اعتراضات طرفدار اصلاحات قضایی می‌گوید: «آنها دشمنان ما نیستند. آنها هم مثل ما اسرائیلی هستند و سیاستمداران بدبخت به آنها دروغ گفته و وعده قدرت یهود و امنیت داده‌اند.»

«آنچه در سه ماه گذشته در اسرائیل اتفاق افتاده، برعکس امنیت است، برعکس قدرت یهود است؛ فلسطینی‌ها قدرت گرفته و تعداد حملاتشان رو به افزایش است و به دنبال این حملات، اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند، و در میان همه اینها، نتانیاهو، وزیر دفاع را برکنار می کند!!!

«دولت احمق و غیرمسئول در حال تخریب روابط با ایالات متحده، تجزیه ارتش اسرائیل از درون، و تهدید به حذف دادگاه عالی است. دادگاه عالی به ما اجازه می‌دهد بدون اینکه دنیا علیه ما قیام کند در کرانه باختری فعالیت کنیم.»

شلاین گارد ملی پیشنهادی بن گویر را مورد انتقاد قرار داد و پرسید: “آیا این امنیت است؟”

او از معترضان خواست که «فقط به خود اعتماد کنند» و نخست‌وزیر، که روند قانون‌گذاری اساسی را متوقف کرده، یا حتی رئیس‌جمهور آیزاک هرتزوگ که مذاکرات درباره سازش در مورد اصلاحات را رهبری می‌کند، و اهمیتی به خواسته‌های رهبران حزب مخالف دولت یعنی بنی گانتز و یایر لاپید نمی‌دهد که بار دیگر در دام دروغگویی بنام نتانیاهو افتاده است، توجه نکنند.”

شلاین می‌گوید: «آن‌ها این اعتراض را زمانی که ما شروع کردیم، درک نکردند، و امروز هم حرف ما را نمی‌فهمند؛ بنابراین هیچ سازشی در مورد پذیرش دیکتاتوری وجود ندارد».

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/lior-schleien-protesters-wont-let-government-carry-out-overhaul-plans/

→ خواندن مطلب قبلی

آیا نتانیاهو دیگر یهودیان آمریکا را نمی‌خواهد؟!

خواندن مطلب بعدی ←

«دولت به هیچ وجه برای سربازانش قدمی برنمی‌دارد»

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *