۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دور بیستم اعتراضات علیه اصلاحات قانونی دولت

امشب تظاهرات علیه اصلاحات قانونی در خیابان کاپلان تل‌آویو و دیگر مراکز در سراسر اراضی اشغالی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش “اسرائیل هیوم” سازمان‌دهندگان این تظاهرات اعلام کردند که تظاهرات امشب با محوریت “غارت خزانه، به نفع فساد سیاسی و به ضرر شهروندان” برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود تظاهرات از ساعت 18 الی 19 تظاهرات رسماً آغاز خواهد شد.

سازمان‌دهندگان این تظاهرات به توزیع وجوه ائتلاف که در این هفته بسیار مورد توجه بوده، اعتراض خواهند کرد. آنها معتقدند که غارت بیت‌المال به نفع نزدیکان دولت به جای سرمایه گذاری برای رفاه شهروندان، گامی دیگر در تبدیل اسرائیل به دیکتاتوری مانند لهستان و مجارستان است.

آنها همچنین نسبت به ادامه گفتگوها در خصوص مذاکراتی که در خانه رئیس جمهور، بنیامین نتانیاهو، انجام شد ابراز تردید کرده و از بنی گانتز و یائر لاپید خواستند که از این مذاکرات کنار بکشند.

Capture10 4

این رسانه در ادامه افزود: به گفته معترضان« نتانیاهو از طریق مذاکرات فریبکارانه وقت خود را تلف می‌کند، در حالی‌که 14 میلیارد دلار از پول مالیات‌دهندگان را غارت می‌کند. این اقدامات فاسد اجرای قوانین دیکتاتوری را تسهیل خواهد کرد.»

WhatsApp Image 2023 03 18 at 19.34.31 600x400 2

همچنین در هفته‌های گذشته در حیفا نیز مردم تظاهرات کردند و اعتراضات در این هفته نیز گسترش پیدا خواهد کرد. ده‌ها افسر پلیس رژیم صهیونیستی برای حفظ نظم عمومی آماده باش هستند. از مردم خواسته شد از مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

انتظار می‌رود ازدحام جمعیت در مرکز شهر تل‌آویو، بیش از حد انتظار باشد.

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/local/article/14110443

→ خواندن مطلب قبلی

آیا اسرائیل خاستگاه قاچاقچیان مواد مخدر شده است؟

خواندن مطلب بعدی ←

موشه کاتساو متجاوز، نقش اول سریال “آلف”

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *