۳۱ شهریور ۱۴۰۳

شکایت قضایی ایتامار بن گویر از گیلعاد سده

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت‌ملی رژیم‌صهیونیستی، از گیلعاد سده به اتهام طرح دروغین شکایت کرد.

Capture1 4

 ایتامار بن گویر،‌ از گیلعاد سده(چپ‌گرا) به اتهام ادعای دریافت غرامت نیم میلیون شکل شکایت کرد. او هرگونه ادعای مطرح شده در این باره را رد کرد.

در بیانیه شکایت بن گویر آمده است که گیلعاد سده در زمان کودکی به یک فعال خشن و افراطی تبدیل شد تا ثابت کند یک یهودی وفادار به شیوه خود است.

 Capture3 5

در ادامه این بیانیه آمده است: او علیه اعراب با خشونت شدید کلامی و فیزیکی رفتار می‌کرد و در هر فرصتی به دروغ خود را فرزند “تیرین پالک“، عامل ترور اعراب، معرفی می‌کرده است. او حتی با یهودیانی که عقاید افراطی نداشتند (از جمله راست‌گرایان) رفتار خشونت آمیز داشته است. علاوه براین، حمله به نیروی پلیس، سوزاندان خودروها و وسایل نقلیه، پرتاب سنگ، پنچرکردن خودروها و جرایم مالی از دیگر اتهامات وارده در این بیانیه است.

Capture2 4

منابع عبری گفتند: گیلعاد سده ادعا می‌کند در سن 14 سالگی، به دستور بن گویر خودروهای سازمان ملل را برای ایجاد یک حادثه دیپلماتیک تخریب کرده‌ است. بن گویر اظهار داشت که این اتهام یک “داستان دروغ و توهم آمیز” است.

جزئیات مطرح‌شده در این دادخواست نیز نشان می‌دهد سده در سن 19 سالگی با دختری 16 ساله ازدواج کرد. او پس از تولد دو فرزندش، همسر خود را طلاق داد و بدون پرداخت نفقه از اسرائیل فرار کرد او حین اقامت در خارج از اسرائیل، به‌طور ناگهانی موضع خود را تغییر داد و به یک فعال چپ افراطی تبدیل شد.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/372069

→ خواندن مطلب قبلی

درگیری مسلحانه در مرز اراضی اشغالی و مصر؛ 3 نظامی صهیونیست کشته شدند

خواندن مطلب بعدی ←

ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت قدرت هسته‌ای ایران؛ اسرائیل اعتراف کرد: ما توانایی مقابله با ایران را نداریم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *