۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تجمع اعتراضی در مقابل منزل یائیر لاپید

فعالان ضد اصلاحات‌قضایی روز سه‌شنبه صبح در تل‌آویو، مقابل منزل یکی‌ از سیاستمداران مشهور و موافق با جنبش اعتراضی،یایر لاپید، تجمع کردند.

در این تجمع، معترضان با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی خواهان عدم سازش و مصالحه در مذاکرات جاری بین رهبران میانه‌رو و نمایندگان‌ دولت شدند. معترضین در این تجمع شعار :«دموکراسی!دموکراسی!»،«ما اجازه دیکتاتوری نمی‌دهیم»،«ترسو نباش» و «ظالم(نتانیاهو) را نجات ندهید» سر دادند.

Untitled 1 640x400 1
تجمع اعتراضی مقابل منزل یائیر لاپید

معترضان در واکنش به گزارش‌های پیاپی مبنی بر توافق مخالفان و موافقان قانون اصلاحات قضایی، پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته بود: «بدون قانون‌اساسی هیچ توافقی وجود ندارد.» «سازش به معنی نابودی آینده است.»

تظاهرات اعتراضی علیه بازنگری قضایی در روزهای اخیر پس از سخنان نتانیاهو مبنی‌ بر بازگشت این طرح بحث برانگیز پس‌ از تصویب بودجه دولتی به دستور کار قضایی، از سر گرفته‌ شد.

شامگاه شنبه پلیس اعتراض و تجمعات هفتگی علیه اصلاحات‌قضایی که نسبت به هفته گذشته از مشارکت بیشتری برخوردار بود را سرکوب شد.

روز دوشنبه نیز، فعالان مخالف طرح بازنگری قضایی؛ سخنرانی نیر برکات وزیر اقتصاد رژیم‌ صهیونیستی را حین برگزاری کنفرانسی در شهر نیویورک با فریاد«شرم آور» مختل کردند.

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/no-compromise-anti-overhaul-protesters-rally-outside-lapids-home/

→ خواندن مطلب قبلی

بحران برق در اراضی اشغالی/ چرا دولت کم‌کاری می‌کند؟

خواندن مطلب بعدی ←

دیدار نتانیاهو با رئیس جمهور مصر در پی درگیری در مرز مشترک

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *