۳۰ شهریور ۱۴۰۳

صهیونیست‌ها جوان 29 ساله فلسطینی در رام الله را به شهادت رساندند

ارتش رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در ایست بازرسی رانتس در غرب رام الله به شهادت رساند.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در ایست بازرسی رانتس در غرب شهر رام الله اشغالی کرانه باختری به ضرب گلوله کشتند.

مهدی محمد بیادسه، 29 ساله، روز جمعه هنگام رسیدن به ایست بازرسی در حالی که به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی سوار بر یک خودروی سرقتی بوده، کشته شد.

رسانه های عبری در این باره نوشتند: «یک سرباز اسرائیلی در یک عملیات چاقوکشی در ایست بازرسی رانتس در نزدیکی رام الله زخمی شد. فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفت.»

جنایات صهیونیست ها
جنایات بی پایان صهیونیست ها

مقاومت رمز پیروزی علیه صهیونیست‌ها

سخنگوی حماس گفت: این حادثه نشان داد که “مقاومت در کرانه باختری آماده و قادر به مقابله با جنایات صهیونیست اشغالگر است”.

به دلیل حملات نظامی شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به جوامع عرب، ناآرامی و تنش در مناطق عرب‌نشین اراضی اشغالی به شدت افزایش یافته است.

 

آمار شهدای فلسطینی در سال 2023

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، از آغاز سال میلادی جاری، نیروهای رژیم صهیونیستی دست کم 158 فلسطینی از جمله 26 کودک را به شهادت رسانده‌اند.

Capture1 21

منابع فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران صهیونیستی با حمله به شهرهای نابلس، جنین و بیت لحم در کرانه باختری 9 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. این در حالی است که شاهدان عینی از تیراندازی‌های گسترده رژیم صهیونیستی در این مناطق گزارش دادند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدعوت آحارنوت، تظاهرات این هفته صهیونیست‌ها با یک دقیقه سکوت برای همدردی با 100 نفر از عرب‌های 1948 که قربانی خشونت‌ها در فلسطین اشغالی شده‌اند و ناکارآمدی ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی به رهبری بن گویر در آن دخالت مستقیم دارد، آغاز شد.

 

لینک خبر:https://www.aljazeera.com/news/2023/6/9/palestinian-killed-by-israeli-forces-at-rantis-checkpoint

اخبار مرتبط

 

→ خواندن مطلب قبلی

نماینده کنست به کمیته اخلاق فراخوانده شد

خواندن مطلب بعدی ←

داروهای ضداضطراب دلخوشی این روزهای صهیونیست‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *