۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارتش اسرائیل واحد جدیدی برای جنگ با ایران تشکیل داده است

واحد اطلاعاتی جدید ارتش اسرائیل برای جنگ احتمالی اسرائیل و ایران آماده می‌شود.

وای نت نوشت: با گذشت نزدیک به یک دهه رویارویی نظامی آشکار و پنهان اسرائیل و ایران، ارتش اسرائیل خود را برای جنگ احتمالی با ایران آماده می‌کند.

منابع اسرائیلی از تشکیل واحد جدیدی در سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل به نام «واحد 54» برای آمادگی جهت وقوع جنگ احتمالی با ایران خبر دادند. این واحد جدید متشکل از ده‌ها سرباز و افسر است. وظیفه این یگان جمع آوری اطلاعات در خصوص سپاه پاسداران ایران است. همچنین به بررسی روش جنگی و عملکرد نظامی سپاه ایران می پردازد.

Capture1 23

این واحد تازه تأسیس تنها از  30 سرباز تشکیل شده است. نام این یگان مسئولِ آماده سازی ارتش اسرائیل برای جنگ با ایران ذکر نشده است.

رژیم موقت صهیونیستی در توجیه تلاش جهت آمادگی برای جنگ با ایران به تلاش ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای استناد کرد و این جنگ را جنگ در چند جبهه توصیف کرد.

وای نت به نقل از افسران واحد  54 خاطر نشان کرد: جنگ با ایران شبیه جنگ با حزب الله یا عملیات در غزه علیه حماس یا جهاد اسلامی نیست. به همین دلیل تغییر اساسی در رویکرد و تفکر ارتش اسرائیل ضروری است. به ادعای یک افسر ارتش اسرائیل، ایران سرزمین بسیار بزرگی است و در سرتاسر ایران، هزاران هدف نظامی وجود دارد که اسرائیل می تواند به آنها حمله کند.

Capture2 17

به گزارش خبرگزاری الشمس خبر آماده سازی ارتش اسرائیل برای جنگ احتمالی با ایران تنها چند روز  پس از آن منتشر شد که سپاه پاسداران از نخستین موشک هایپرسونیک ایران با نام «فتاح» رونمایی کرد.

 

لینک خبر: https://www.ynetnews.com/article/sjkrobxp3

اخبار مرتبط

 

→ خواندن مطلب قبلی

آلمان سامانه موشکی”پیکان 3″ از اسرائیل می خرد

خواندن مطلب بعدی ←

دومین هفته از اعتراض خریدی ها به ساخت‌وساز راه‌آهن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *