۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کودکان نوپا قربانی متجاوزان اسرائیلی

صاحب مهدکودک اسرائیلی به صدها مورد آزار کودکان نوپا متهم شد.

حدود 380 مورد سوء استفاده و تجاوز توسط دوربین های مهدکودک در یک دوره دو هفته‌ای ثبت شده است. والدین کودکان می‌گویند: کارکنانی که شاهد این جرم توسط صاحب مهدکودک بودند و سکوت کردند؛ شریک جرم هستند و آنان نیز باید محاکمه شوند.

دادستان روز چهارشنبه کیفرخواستی را با بیش از 400 فقره اتهام علیه یک معلم مهدکودک در ایلات به اتهام آزار و اذیت و تعرض به کودکان تنظیم کرد.

تجاوز به کودکان نوپا
تجاوز به کودکان نوپا

 

کیفرخواست پرونده تعرض به کودکان نوپا

ایلانا کووار، 63 ساله، متهم است که 23 نفر از 26 کودکی را که در مهدکودکی در شهر ساحلی دریای سرخ اداره می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داده است که سن آنها از 9 ماه تا 3.5 سال متغیر است. دادستان‌ها همچنین او را متهم به آزار روانی کردند، زیرا همه کودکان “در معرض خشونت بی‌امان او قرار داشتند.”

این کیفرخواست شامل 380 مورد تعرض به این کودکان بی‌پناه توسط ایلانا کووار می‌باشد.

کودکان در معرض تجاوز
کودکان در معرض تجاوز

 

رفتارهای غیرانسانی فرد متجاوز به کودکان

بر اساس برگه اتهام، سوء استفاده شامل بیرون آوردن یک صندلی از زیر پسری که روی آن ایستاده بود، و او را به زمین انداخت. لگد زدن به سر کودک نوپا؛ کشیدن کودکان از دهان و موهایشان، و تشویق برخی به رفتار خشونت آمیز با همسالان خود می‌باشد‌!

دادستان همچنین کووار را ملزم کرد که از اعمال خشونت آمیز دست بردارد.

دادستان‌ها گفتند: “در همه موارد کوار باعث تحمیل درد قابل توجهی به کودکان نوپا و نوزادانی که مورد حمله قرار گرفته بودند شده است و زمانی هم که کودکان گریه می‌کردند؛ کوار آنها را رها می‌کرد تا گریه کنند.”

در نهایت آنها درخواست کردند که کوار در بازداشت بماند و دستور توقیف اموالی که مهدکودک در آن قرار دارد را صادر کردند.

 

عدم امنیتی جنسی کودکان، حتی در مدارس مذهبی

پیشتر نیز در خبرگزاری هاآرتص گزارش شده بود یاکوف تسلر،معاون وزیر اسرائیل ، از حزب یهودیت متحد تورات، ظاهراً در توقف تحقیقات جنایی علیه پدرش، افرایم تسلر، به دلیل مظنون شدن به ارتکاب جرایم جنسی علیه حداقل چهار پسر در یشیوا(مرکز تدریس آموزه‌های تورات) که او آنجا را سرپرستی می‌کرد، دست داشته است. پلیس پس از همکاری نکردن قربانیان با آنها، پرونده را علیه رئیس Damesek Eliezer Yeshiva در اورشلیم بسته است.

بر اساس این گزارش، شهادت پسران حاکی از آن است که پس از تحت فشار قرار گرفتن آنها، موافقت کردند که علیه تسلر شهادت ندهند و در مقابل، او از یشیوا حذف شود.

همچنین گزارش شده بود که حداقل با یکی از پسرها قرارداد سکوت بسته شده است تا او به دادرسی کیفری متوسل نشود. طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط پلیس، معاون وزیر ضامن برکناری پدرش از یشیوا بود. این تحقیقات پس از حدود دو سال در سال 2018 بسته شد و طی آن تسلر توسط ویژنیتز هاسیدیم از یشیوا حذف شد.

تجاوز پدر معاون وزیر اسرائیل به کودکان
تجاوز پدر معاون وزیر اسرائیل به کودکان

ماجرا از این قرار بود که در نوامبر 2017، پلیس رئیس یشیوا را به ظن اعمال لواط بر کودکان و همچنین نوجوانان 14 تا 16 ساله، دستگیر کرد. بر اساس دو شهادت، یاکوف تسلر، پسر رئیس یشیوا که به تازگی به سمت معاون وزیر فرهنگ و ورزش منصوب شده بود، به همراه سایر رهبران حریدی برای جلوگیری از تعقیب کیفری و همکاری با پسرها با پلیس این رابطه مخفی نگه داشته شد.

یاکوف تسلر، نماینده ویزنیتز در حزب آگودات اسرائیل، برای اولین بار در سال 2019 به عضویت کنست انتخاب شد، تا سال 2021 و مجدداً به کنست فعلی انتخاب شد. او پیش از آن عضو شورای شهر اشدود و دستیار وزیر سابق یاکوف لیتزمن در وزارت بهداشت بود. پدر او، افرایم، یکی از شخصیت‌های برجسته خاخام حسیدی در بنی براک است. پدر سال‌ها رئیس یشیوا و مسئول اموزش تورات به پسران 13 تا 16 ساله بوده است.

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/eilat-daycare-operator-indicted-on-over-400-counts-of-child-abuse/

→ خواندن مطلب قبلی

توافق هسته‌ای ایران و آمریکا، شکست بزرگ اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

حمله یهودی ملی‌گرا به یکی از اهالی محله شیخ‌جراح

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *