۳۰ شهریور ۱۴۰۳

همجنس‌بازی خطرناک‌تر از حماس

اسحاق پیندروس دگرباشان جنسی را برای آینده اسرائیل بزرگترین خطر می‌داند.

روز گذشته نماینده کنست از حزب یهودیت متحد توراه، پیندروس، وجود گروه‌های هم‌جنس‌باز را در اسرائیل بزرگترین خطر نامید و اذعان داشت که آنها به مراتب از وجود گروه‌هایی نظیر؛ داعش، حماس و جهاد اسلامی برای کشورش ویرانگر تر هستند. این نماینده ملی-مذهبی از زمان اعتراضش به مساله هم‌جنس‌بازی در اسرائیل، شدیدا مورد انتقاد رسانه‌ها و سیاست‌مداران قرار گرفته است.

539328
رژه “غرور هم‌جنس‌بازان” در اسرائیل

پیندروس طی صحبت‌هایی که با برخی رسانه‌ها انجام داده است وجود دگرباشان جنسی را در زیست سیاسی اسرائیل زمینه‌ای برای نابودی دانسته. او بارها اذعان داشته که خداوند ارض موعود را برای تشکیل یک کشور یهودی پاک به یهودیان بخشیده و اعمال قبیحی چون ارتباطات جنسی نامتعارف با هم‌جنس، سبب نابودی این کشور یهودی خواهد شد.
او همچنین حضور اوهانا را به عنوان یک هم‌جنس‌باز در کسوت ریاست کنست مایه تاسف و شرمساری دانست. با این حال او در روز معارفه اوهانا صحن کنست را به‌جهت مخالفتش با این مساله ترک کرد و در مصاحبه‌ها گفت:” باعث شرم است که اوهانا، زنش که یک مرد است و دو فرزندش را در این معارفه مسخره آورده است.”
پیش‌تر هم، در سال 2010 زمانی که او شهردار اورشلیم بود مخالفتش را برای اجرای راه‌پیمایی دگرباشان اعلام کرد و از دولت خواست تا اجازه راه‌پیمایی را با مخالفان این موضوع به او بدهند. پیندروس نیت داشت با استفاده از حیوانات کارناوالی راه بیاندازد و در آن کراهت شدید این موضوع را به مردم نشان دهد، همگی بدانند این رفتار جنسی برخاسته از خوی حیوانی است اما دولت با پیشنهاد او تنها در حد اجرای یک تظاهرات کوچک موافقت کرد.

 

لینک خبر: https://www.haaretz.com/israel-news/2023-06-20/ty-article/.premium/ultra-orthodox-israeli-lawmaker-homosexuality-bigger-threat-to-israel-than-hamas/00000188-d9f0-d5fc-ab9d-dbf8140e0000

→ خواندن مطلب قبلی

پاسخ ایزاک هرتزوگ به توهین‌های اسموتریچ

خواندن مطلب بعدی ←

پرونده نیمه‌باز نتانیاهو در دادگاه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *