۳۰ شهریور ۱۴۰۳

عملیات کشتار در جنین

در عملیات کشتار رژیم‌صهیونیستی در جنین 9 فلسطینی شهید شدند.

نیروهای زمینی رژیم‌صهیونیستی سحرگاه روز دوشنبه عملیات نظامی زمینی و هوایی را در کرانه‌باختری آغاز کردند. آنها اعلام کردند که عملیات مشترکی با همکاری سرویس‌امنیتی شین‌بت در شمالی‌ترین شهر کرانه‌باختری درحال انجام است.

رسانه‌ها آمار دقیقی از شهدای این حمله اعلام نکرده اند اما وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که از ابتدای حمله گسترده به جنین تا این لحظه، 8 فلسطینی در حمله به جنین به شهادت رسیدند و نزدیک 50 نفر دیگر مجروح شدند.

Capture1 7

ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس امنیت و اطلاعات داخلی (شاباک) این رژیم در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که مقر عملیات گروه‌های فلسطینی را در جنین هدف قرار داده‌اند.

صهیون

ریچارد هشت، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت :« تا زمانی‌که لازم است آنجا خواهیم بود.» او در توجیه این حمله مدعی شد که در این حمله زیرساختها؛ مقرها و اتاق‌های عملیات گروهای فلسطینی را منهدم و سلاح های دست‌ساز را مصادره کرده است.

یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل در اظهاراتی مدعی شد که این حمله «غافلگیرانه» و علیه «تروریسم» است. او همچنین گفت: هرکسی که به مهاجران اسرائیلی اشغالگر آسیبی بزند، هزینه‌اش را خواهد داد!

گالانت افزود:«ما از نزدیک بر وضع و نوع فعالیت دشمن خود نظارت می‌کنیم و سیستم امنیتی برای هر طرح عملیاتی‌ای آماده است.» و ادامه داد:«ما درحال تعقیب دشمن هستیم و به او خواهیم رسید

منابع صهیونیستی اعلام کردند که حدود 1000 نظامی اسرائیلی در حمله نظامی علیه جنین مشارکت دارند.

 

لینک خبر:  https://www.i24news.tv/en/news/middle-east/palestinian-territories/1688336852-liveblog-idf-destroys-terrorist-infrastructure-in-jenin

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

گروه‌های جاسوسی موساد در چنگال ترکیه

خواندن مطلب بعدی ←

دخالت نکنید؛ پیام تهدیدآمیز ارتش رژیم صهیونیستی به حماس و جهاد اسلامی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *