۳۱ شهریور ۱۴۰۳

اخراج اجباری یک خانواده فلسطینی از منزلشان در بیت‌المقدس

نظامیان رژیم صهیونیستی یک خانواده فلسطینی را از منزلشان در قدس اشغالی اخراج کردند.

پس از یک مبارزه قضایی که نزدیک به پنجاه سال در دادگاه‌های اشغالگر اسرائیل به طول انجامید، که شامل ده‌ها جلسه دادرسی و دادخواهی بود، نیروهای اشغالگر صبح روز سه‌شنبه به خانه شهروند بیت المقدس نورا غیث ساب لابان یورش بردند و با اخراج این خانواه،‌ خانه آنها را به شهرک نشینان تحویل دادند تا کنترل آن را در اختیار بگیرند.

Capture3 9

این اتفاق در حالی رخ داد که او یک هفته در پی فعالیت‌های اعتراضی، پس از بستری شدن در بیمارستان، در حال استراحت در خانه بود.

العربی الجدید گزارش داد که پس از اخراج این خانواده،‌ ده‌ها شهرک‌نشین افراطی خانه را تحویل گرفتند و بلافاصله شروع به تعویض کلیدهای آن و ایجاد تغییرات در آن کردند، با ورود تعداد زیادی از آنها، و کنترل کل ساختمان چهار طبقه، این اشغال  را جشن گرفتند و تعدادی از طبقات آن را تصرف کردند.

Capture2 12

واکنش توئیتری اتحادیه اروپا به اخراج خانواده فلسطینی

به گزارش القدس،‌ در پی این اقدام رژیم جعلی صهیونیستی، اتحادیه اروپا از تصمیم اشغالگر اسرائیل برای بیرون راندن خانواده ساب لابان از خانه خود در شهر قدیمی اورشلیم اشغالی ابزار تأسف کرد.

اتحادیه اروپا در توئیتی در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت:« ما از تصمیم اسرائیل برای بیرون راندن خانواده غیث ساب لان از خانه ای که از سال 1953 در شهر قدیمی اشغالی در آن زندگی می کردند، متأسف هستیم. در این توئیت آمده است در حال حاضر بیش از 10 خانواده فلسطینی با دعوای اخراج از شهر قدیمی بیت المقدس رو به رو هستند.

این اتحادیه افزود: ما از دولت اسرائیل می خواهیم به قوانین بین المللی احترام بگذارد و به این خانواده‌ها اجازه دهد در جایی که دهه‌ها زندگی می کرده‌اند، به زندگی خود ادامه دهند.

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/79112

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

شورشی دوباره در دولت اسرائیل/ ائتلاف قصد تجدید نظر در قانون اصلاحات قضایی را ندارد

خواندن مطلب بعدی ←

اسحاق کروزر با انتخاب قضات عرب مخالفت کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *