۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دهن کجی نتانیاهو به خلبانان: دولت بدون شما هم به کار خود ادامه می‌دهد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تمرد گروه قابل توجهی از خلبانان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت در مخالفت با لایحه «تغییرات قضایی» این رژیم گفت که دولت بدون خلبانان و نیروهای ذخیره ارتش هم می‌تواند از مرزهای غصبی خود دفاع کند.

روز جمعه نامه‌ای به فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح ارسال شد که به امضای 350 نفر از نیروهای ذخیره در ستاد کل ارتش رژمی صهیونیستی رسیده است. به گفته آنها اگر طرح اصلاحات قانونی لغو نشود، از داوطلب شدن برای ذخیره در ارتش امتناع خواهند کرد.

منابعی از نیروی هوایی رژیم صهیونیستی می‌گویند که تعدادی از خلبانان به فرماندهان خود اطلاع دادند که از هفته آینده سر تمرینات خود حاضر نمی‌شوند. تا کنون ارتش اسرائیل ادعا کرده است که هیچ موردی از عدم حضور نیروها در ارتش وجود نداشته است، اما به گزارش منابع خبری عبری زبان، ده‌ها تن اعلام کرده‌اند که در ارتش خدمت نمی‌کنند.

3741949

این روند به ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی و بدنه دولت آسیب جدی وارد می‌کند. علی‌رغم موارد ذکر شده، نتانیاهو و هم‌پیمانانش به خوبی از عواقب عدم گزارش برای خدمت ذخیره آگاه است با این حال از موضع خود پایین نیامدند.

سازمان اعتراضی “برادران اسلحه” گزارش داد:«نخست وزیر اسرائیل وحشت زده است! تمام استراتژی او برای ساکت کردن ما با تلاش ناامیدانه برای برقراری دیکتاتوری شکست خورده است. در مقابل اظهارات وی که به تضعیف روز افزون دولت اسرائیل می‌انجامد، یک خط متحد و یکپارچه از کل ارتش مردمی وجود دارد. همانطور که خلبانان نوک پیکان توانایی اسرائیل برای جنگ هستند، در نبرد برای دموکراسی نیز خواهند بود.»

14011214000641 Test PhotoN

امروز رهبران تظاهرات خواستار توقف اصلاحات قانونی-قضایی هستند تا از اسرائیل به عنوان یک دولت یهودی-دموکراتیک محافظت کنند. مسئولیت نخست وزیر در چنین شرایطی این است که برای یکپارچگی ارتش اسرائیل تلاش کند تا برای مقابله با چالش‌های امنیتی علیه رژیم صهیونیستی آماده باشند.

در این میان که هراسی در حکومت غاصب و دیکتاتور رژیم اشغالگر است، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی به هر نیرویی که از خدمت خود سر باز می‌زند، تهمت همدستی با دشمنان با اسرائیل را زد و مدعی شد:«خلبانان و نیروهای دیگری که اعلام می‌کنند به دلیل مخالفت با قانون اصلاحات قضایی از خدمت در ارتش اسرائیل امتناع می‌کنند، گروه های مقاومت را تشویق کرده تا به مرزهای ما حمله‌ور شوند. این اقدامی جدی است که خطر جنگ را افزایش می‌دهد.»

 

لینک خبر: http://HTTPS://WWW.YNET.CO.IL/NEWS/ARTICLE/BYV6MNRFN#AUTOPLAY

اخبار مرتبط:

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات اعراب اراضی اشغالی علیه جنایات روزافزون علیه اعراب

خواندن مطلب بعدی ←

اصلاحات وحشتناک

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *