۳۰ شهریور ۱۴۰۳

خشم بی.بی از عدم دعوت او به کاخ سفید

شبکه خبر13 روز یکشنبه گزارش داد، بنیامین نتانیاهو هفته گذشته با مایک هرتزوگ گفتگو کرد و اتهاماتی را علیه وی در رابطه با روابط واشنگتن و اورشلیم به او نسبت داد.

بنا به گزارش فوق الذکر، اصل موضوع این گفتگوی پرتنش حول محور عدم دعوت نتانیاهو با وجود گذشت بیش از شش ماه از نخست وزیری او به کاخ سفید بود.

در این گفتگو، نتانیاهو، هرتزوگ را متهم به قصور و کم‌کاری کرده است و بیان کرده: “شما باید برای حضور من به کاخ سفید تلاش بیشتری می‌کردید.” در این رابطه هرتزوگ پاسخ داد: «من ماه‌هاست که برای یافتن تاریخی برای این دیدار کار می‌کنم اما پاسخی دریافت نکرده‌ام»

نتانیاهو مدعی شد که هرتزوگ در این زمینه به اندازه کافی تلاش نکرده است. متقابلا مایک هرتزوگ نیز سعی کرد توضیحاتی را در خصوص تاخیر در برنامه‌ریزی این دیدار ارائه کند، اما نخست‌وزیر گوشش به صحبت‌های او بدهکار نبود.

کاخ سفید

منابع دیپلماتیک ادعا کردند که نخست‌وزیر از سفر برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور اسحاق هرتزوگ به کاخ سفید در هفته جاری بسیار عصبانی است. نتانیاهو فکر می‌کند که همین واقعیت که سفر هرتزوگ در این هفته انجام می‌شود، مشروعیتی برای دولت بایدن فراهم می‌کند که او را به این زودی‌ها به واشنگتن دعوت نکند.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/374244

→ خواندن مطلب قبلی

خاخام ارشد:”بن‌گویر گناهکار است”

خواندن مطلب بعدی ←

پرامیلا جایپال:”اسرائیل نژادپرست است”

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *