۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جلسه امنیتی کابینه نتانیاهو با موضوع حزب‌الله و جبهه لبنان

هراس تل‌آویو از حزب‌الله آنان را مجبور به برگزاری نشست امنیتی کرده است.

به گزارش صهیون 24، منابع صهیونیستی خبر دادند که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به همراه شماری از مسئولان عالی‌رتبه نظامی، اطلاعاتی و امنیتی این رژیم، یکشنبه آینده جلسه‌ای با موضوع حزب‌الله و جبهه لبنان است.

شبکه 7 رژیم صهیونیستی گزارش داد که این جلسه بنابه درخواست مسئولان سیاسی اسرائیلی برگزار می‌شود و در جریان آن، فرماندهان ارتش، وضعیت حزب‌الله، مسائل داخلی لبنان و مسائل مربوط به کرانه باختری فلسطین را برای نتانیاهو و مسئولان امنیتی این رژیم شرح خواهند داد.

Capture1 94

به گفته این شبکه خبری، کرانه باختری و چادرهای حزب‌الله که باعث کاهش قدرت بازدارندگی تل‌آویو در برابر حزب‌الله شده، در این جلسه بررسی خواهد شد. هدف این جلسه همچنین بررسی تهدید روزافزون از جبهه شمالی در مرزهای مشترک با لبنان در ماه‌های اخیر است و  ارتش صهیونیست هم جدول زمانی ارائه خواهد کرد و نشان خواهد داد که چگونه احساس امنیت سید حسن نصرالله در پی این رخدادها افزایش پیدا کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی اوایل تیر ماه گذشته خبر دادند که نیروهای حزب‌ الله در عمق ۳۰ متری فلسطین اشغالی دو چادر برپا کرده‌اند و «تکاوران رضوان» در این چادرها مستقر بودند.

در پایان آمده است که ارتش صهیونیست به مسئولان سیاسی این رژیم گزارش خواهد داد که احتمال درگیری در مناطق شمالی فلسطین، از سال ۲۰۰۶ بیشترین افزایش را داشته است. مضافا اینکه رژیم صهیونیستی «مجبور خواهد شد در آینده نزدیک، درباره حزب‌ الله تصمیم راهبردی اتخاذ کند.»

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/609208

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

آتش‌سوزی در «هرتزلیا»، محل استقرار صنایع نظامی اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

ادامه اعتراضات اجتماعی مقابل منزل اعضای ائتلاف در اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *