۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رهبر حزب کارگر: سوسیال دموکرات‌ها در سراسر جهان از ما حمایت کردند

پس از تصویب لایحه کنست برای لغو استاندارد معقولیت، رهبر حزب کارگر در حساب توییتر خود نوشت که از سراسر جهان تماس‌هایی دریافت کرده است.

180

او روز جمعه در توییتر نوشت، پس از تصویب لایحه کنست برای لغو استاندارد معقولیت به قانون، از سران احزاب سوسیال دموکرات از سراسر جهان پپیشنهاد حمایت دریافت کرده است. میخائیلی در حساب توییتر خود نوشت: “در چند روز اخیر از رهبران احزاب سوسیال دموکرات در سراسر جهان تماس هایی دریافت کرده ام که حمایت خود را اعلام کرده اند. دوستان خوب اسرائیل عمیقاً نگران کودتای رژیم هستند که در حال حاضر در اینجا اتفاق می افتد.” او ادامه داد: “احزاب سوسیال دمکرات در سراسر جهان، که ما در حزب کارگر در تماس مداوم با آنها هستیم، نگان ضعیت ما هستند. به عنوان رهبر حزب کارگر، من در تقویت روابط با نیروهای دموکراتیک در سراسر جهان به نفع اسرائیل لیبرال و دموکراتیک اهمیت زیادی می‌بینیم.”
در 24 ژوئیه، کنست لایحه‌ای را تصویب کرد که اولین بخش از اصلاحات قضایی جنجالی دولت را پس از شش ماه بحث زیاد و مذاکرات در مورد مصالحه احتمالی که تا آخرین لحظه ادامه داشت، به قانون تبدیل کرد. این لایحه با وجود تحریم مخالفان تصویب شد. پس از آن که میخائیلی و دیگر رهبران اپوزیسیون خواستار تحریم رأی‌گیری شده بودند، مخالفان رأی‌گیری را تحریم کردند.
اتحادیه اروپا از تصویب این لایحه در روز سه‌شنبه انتقاد کرد و گفت: «اتحادیه اروپا رای به لایحه معقولیت را مورد توجه قرار می‌دهد. مانند هزاران تظاهرکننده، اتحادیه اروپا نگران است که این لایحه توانایی دیوان عالی را برای بررسی قضایی تصمیمات دولت محدود کند و در نتیجه نقش و نظارت قضایی آن را تضعیف کند. بروکسل نسبت به مصالحه میان احزاب سیاسی در این زمینه ابراز امیدواری کرد.»

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-752935

→ خواندن مطلب قبلی

واکسن سیاه سرفه هیولای خریدی‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

ازدواج در تعلیق!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *