۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تشدید عملیات استشهادی در اراضی اشغالی

در پی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شهرک معاله ادومیم در قدس اشغالی، 6 نظامی صهیونیست زخمی شدند و عامل عملیات به شهادت رسید.

مجاهد فلسطینی مهند سلیمان المزرعه هنگام انجام عملیات تیراندازی با مسلسل ام 16 که منجر به مجروح شدن 6 شهرک نشین در یک مجتمع تجاری در شهرک معاله شد توسط نیروهای اشغالگر به شهادت رسید. در پی این عملیات نیروهای اشغالگر منطقه را به طور کامل مسدود کردند و از حرکت در مجاورت شهرک جلوگیری کردند.

شبکه خبری 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد حال دو نفر از زخمی‌ها وخیم است.

شهید مهند سلیمان المزرعه 20ساله، مجری عملیات
شهید مهند سلیمان المزرعه 

منابع اسرائیلی ادعا کردند که این عملیات تنها یک تهدید کوچک بود اما به دلیل ترس و دلهره‌ ساکنین صهیونیستی، در حال بررسی بیشتر عملیات هستند. به همین منظور تمامی خروجی‌های منطقه ادومیم بسته شده است.

«عبداللطیف الکانو» سخنگوی این سازمان نیز این عملیات استشهادی را “عملیات موفقیت آمیز” خواند. وی افزود:«این عملیات به دلیل حفاظت از مسجدالاقصی و پاسخی به تهاجمات شهرک‌نشینان و اجرای مراسمات تلمودی در صحن‌های آن است. همچنین یکی از دلایل این عملیات برای خنثی کردن طرح دولت برای ساخت معبدی بر روی مسجدالاقصی است. این عملیات‌ها و روحیه مقاومت در دفاع از سرزمین و اماکن مقدسمان متوقف نخواهد شد.»

آمادگی حماس برای عملیات های متعدد

جنبش حماس با تمجید از این عملیات اعلام کرد که این عملیات استشهادی، حمله‌ای برای پاسخ قهرمانانه فلسطینیان به تهاجم اشغالگران به فلسطین بود این عملیات مشت کوبنده‌ای بر صورت بن‌گویر بود که اخیراً به مسجدالاقصی هتک حرمت کرد. انگشت گروه‌های مقاومت کماکان بر روی ماشه است و هیچ فرصتی را برای حمله به دشمن و انتقام خون شهدا که با بی‌تفاوتی جامعه بین‌الملل در مقابل چشمانمان کشته می‌شوند.»

 

لینک خبر: http://HTTPS://WWW.YNET.CO.IL/NEWS/ARTICLE/R1EW00Y8SH

اخبار مرتبط

 

→ خواندن مطلب قبلی

نگرانی زنان اسرائیلی از آزادی خاخام متجاوز

خواندن مطلب بعدی ←

50 تن از نیروهای پلیس داوطلبانه فعالیت‌های خود را به تعلیق درآوردند!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *