۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پرواز ناامن

پروازهای اسرائیلی بدون تیم امنیت پرواز صورت می‌گیرد.

خبرگزاری عبری زبان شبکه 12 ، طی گزارشی، از کاهش تعداد پرواز با همراهی تیم امنیتی در اسرائیل خبر داد. استعفاهای بسیار و کمبود نیروی انسانی از عوامل مؤثر بر این پدیده است.به باور مقامات ارشد دفتر نخست وزیری، در برخی از پروازها، امنیت مسافران بدون تیم حفاظت پرواز نیز برقرار است!پرواز

پروازها به طور معمول در  ماه اوت افزایش خواهد داشت بنابراین تعداد پروازهای بدون تیم حفاظتی در این ماه نیز افزایش می‌یابد. به باور برخی این امر مشکل‌ساز نیست. اما عده‌ای آن را یک خطر جدی تلق کرده‌اند.

محافظان خشمگین امنیت پرواز

یکی‌ از نیروهای امنیت پرواز هواپیمایی گفت:«شین بت سعی دارد نشان دهد که ما به دنبال پول بیشتری هستیم، ولی ما روحمان را می‌دهیم خانه و فرزندانمان را رها می‌کنیم تا از مسافرین اسرائیلی محافظت کنیم. جان مردم هر لحظه در معرض تهدید است، در حالی که آنها حاضر نیستند به ما پول بیشتری بدهند!»

پرواز

در نامه‌ای که تیم حفاظت پرواز به وزیر حمل و نقل نوشت، آمده است:«این روزها جریانی در راستای حذف نیروهای امنیتی شکل گرفته است و ما ضمن ابراز نگرانی نسبت به تک تک خدمه و مسافران، جلوگیری از آسیب‌های جدی به امنیت شغلی خود را خواستاریم و امیدواریم که به این مسئله رسیدگی شود.»

شین بت در پاسخ گفت:« وظیفه برقراری امنیت هوایی اسرائیل بر عهده شین بت است و مسائل مهمی در هوانوردی اولویت دازند که با برنامه ریزی مخارج پرواز فراهم می‌شود.»

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-military/2023_q3/Article-78d54fc9e69c981026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی؛ مذهبی‌های اسرائیلی: اقدامات حکومت، عامل دوری مردم از یهودیت

خواندن مطلب بعدی ←

جمعیت روز افزون خریدی‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *