۳۰ شهریور ۱۴۰۳

خطر آفرینی مجوزهای حمل سلاح

یک خبرگزاری رژیم صهیونسیتی گزارش داد که ۵۶۶ حامل اسلحه که با صدور مجوز توسط پلیس و وزارت بهداشت به‌صورت قانونی اسلحه در اختیار دارند می‌توانند برای خود و جامعه خطرناک محسوب شوند.

طبق گزارش‌های منتشر شده یک ارگان امنیتی در سال 2022، 2023 مورد سهل‌انگاری، خودکشی و تیراندازی غیرقانونی با استفاده از سلاح گرم را ثبت کرده است.

بر اساس گزارش یک خبرگزاری حدود 150000 اسرائیلی، صاحب اسلحه شخصی هستند که تحت نظارت بخش سلاح گرم نیست و تعداد دارندگان اسلحه شخصی از سال 2021 تا 2022 به 3000 نفر افزایش یافت. همچنین تعداد زنان کشته‌شده در حوادث تیراندازی از سال 2019 تا 2022 دو برابر شده است.

وزارت امنیت ملی اظهار داشت که وزارت رفاه هیچ مشخصه‌ای درباره افرادی که خطرآفرین و فاقد صلاحیت هستند به نهاد مسئول صدور مجوز ارائه نکرده است.

سلاح

ایجاد تسهیل برای حمل سلاح توسط بن گویر

این درحالیست که ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی رژیم صهیونسیتی، بعضی سیاست‌ها و شاخصه‌ها را در جهت کاهش محدودیت‌های مجوز اسلحه از جمله برای داوطلبان پزشکی، سربازان رزمی غیر پیاده نظام فعلی و سابق، شرکت‌کنندگان در برنامه هسدر، آتش‌نشانان، افسران شین‌بت و ماموران موساد  تسهیل کرده است.

لینک خبر: https://m.jpost.com/israel-news/article-754036

→ خواندن مطلب قبلی

عفونت باکتریمی بلای جان بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

توپ توخالی گالانت / وزیر دفاع اسرائیل لبنان را تهدید کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *