۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نگرانی اسرائیل از تحرکات غافلگیر کننده حزب الله

معاریو اعلان کرد: حزب الله و رژیم صهیونیستی در مسیر یک درگیری نظامی قرار گرفته‌اند.

در پی تنش اسرائیل با حزب الله، یک ژنرال‌ سابق ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که اسرائیل از تحرکات غافلگیر کننده حزب الله به شدت می‌ترسد.

او با اشاره به باردید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر دفاع و نخست وزیر از مرزهای شمالی افزود:«وضعیت کنونی یادآور احساس قبل از جنگ یوم کیپور است. بدون شک شرایط بسیار حساس است و باعث ناامنی شهروندان در منطقه می‌شود. مردم تحت فشار و نگرانی هستند و پاسخ می‌خواهند. آنها می‌خواهند مطمئن شودند که سیستم‌هایی که از آنها محافظت می‌کنند واقعاً آماده هستند و در وضعیت هوشیاری کافی قرار دارند؟»

ذکاوت حزب الله در برخورد با اسرائیل، باعث نگرانی بسیار شدید آنها شده است.
زکاوت حزب الله در برخورد با اسرائیل، باعث نگرانی بسیار شدید آنها شده است.

همچنین او با اشاره به غافلگیری‌شدن اسرائیل از سوی حزب الله، تاکید داشت:«من وضعیت را دقیق نمی‌دانم اما تجربه نظامی ما نشان می‌دهد که در اینجا سطح متفاوتی از تنش وجود دارد و ما باید آماده باشیم. همچنین وضعیت سیاسی اسرائیل که موجب بی‌توجهی دولت به رخدادهای احتمالی شده، عامل بسیار مهم دیگری در ناامنی مردم است.»

او با تأکید بر اینکه بدترین نگرانی در این درگیری، غافگیری است گفت که مردم باید برای مقابله با آن آماده شود. کارهایی مهمی باید انجام شود، ارتش اسرائیل باید در برابر نفوذ نیروهای حزب الله برای دسترسی به مناطق داخل جلیل آماده شود.»

Capture1 42

وی ادامه داد:«این حرف چیزی است که در رسانه‌های حزب الله و در گشت‌های مرزی که انجام می‌دهند از آن صحبت می‌شود. تحرکاتی از سوی حزب الله دیده می‌شود که برخی از آنها شناخته شده و برخی دیگر نیست. ما برای آن باید آماده شویم و بپذیریم که این اتفاق ممکن است رخ دهد. تمام نگرانی ما غافگیری و عدم توانایی پیش‌بینی حرکت بعدی حزب الله است.»

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1029192

اخبار مرتبط:

→ خواندن مطلب قبلی

بحران در نظام سلامت/ پزشکان تحصیل‌ کرده در اروپا، قصد برگشت به اسرائیل را ندارند!

خواندن مطلب بعدی ←

آسیب عمیق در ارتش؛ گفتگوی نگران‌کننده مقام ارشد صهیونیستی با نیروهای ذخیره

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *