۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آسیب عمیق در ارتش؛ گفتگوی نگران‌کننده مقام ارشد صهیونیستی با نیروهای ذخیره

ژنرال ارتش صهیونیستی: آسیب به نیروی هوایی بسیار عمیق و نگران کننده است.

به گزارش صهیون 24 به نقل از اسرائیل هیوم، سرلشکر تومر بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش صهیونیستی طی گفتگو با 60 نفر از نیروهای ذخیره نیروی هوایی اذعان کرد: «آنها [کنست] می‌گویند که صلاحیت حفظ شده است، اما نمی‌دانند چگونه باید منتظر تاریخ دقیق باشند. بیشترین خسارت در نیروی هوایی است و نمی‌توان گفت که آیا بعد از یک ماه خسارت خیلی بیشتر خواهد شد یا خیر. آموزش جایگزین‌ها در ستاد زمان زیادی می‌برد، زیرا به هر حال تمرینی در این ماه وجود ندارد، در حالی که چالش از ماه آینده با از سرگیری تمرینات بزرگ آغاز می شود.»

Capture1 44

سرلشگر بار در این گفت‌وگو تاکید کرد که آسیب عمیقی به ارتش وارد شده است و انسجام بسیار آسیب دیده است، حتی اگر فردا همه پرسنل برگردند، نیروی هوایی به حالت قبل برنمی‌گردد. وی همچنین افزود که شرایط به فرماندهی کل، وزیر امنیت داخلی و نخست وزیر منعکس شده است. بار همچنین افزود: «استفاده از نیروی هوایی برای نفوذ اشتباه است. این، نقض اعتماد عمومی است.»

Capture1 45

¶ هالوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: 
«کسانی که خواستار عدم  گزارش دادن هستند به ارتش اسرائیل و امنیت کشور آسیب می رسانند.»

 

 


سرلشکر بار در گفت‌وگو با نیروهای ذخیره اذعان کرد: «تصویر فعلی وضعیت این است که نیروی هوایی توانمند است، اما آسیبی وجود دارد که عمیق و عمیق‌تر می‌شود و به صورت روزانه بر اساس تمام اطلاعاتی که ما داریم تجزیه و تحلیل و مرتباً بررسی می‌شود.»

Capture2 16

آسیب به مراکز آموزشی

تومر بار تأکید کرد: با توجه به بحران ناشی از ناآرامی‌های داخلی و امتناع نیروهای ذخیره ارتش، آسیب‌های جدی به نیروی هوایی، به تشکیلات مختلف در ارتش، وارد شده است و به نظر می‌رسد جدی‌ترین آسیب، آسیب به کارآمدی نیروی هوایی است. در مدرسه پرواز مجبور به فعالیت در دو شیفت هستیم، آسیب به مراکز آموزشی وجود دارد. درخواست برای استخدام‌ در ارتش اسرائیل کاهش یافته و ارتش می‌داند که نمی‌تواند کاری کند.»

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/14486734

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

نگرانی اسرائیل از تحرکات غافلگیر کننده حزب الله

خواندن مطلب بعدی ←

اتحاد در انتخابات شهرداری/ جامعه خریدی به دنبال انتخاب بهترین نامزد هستند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *