۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نظرسنجی:مسئله روز دولت رژیم صهیونیستی

طبق نظرسنجی منتشرشده در کانال خبری 12 رژیم صهیونیستی، 47درصد از رای‌دهندگان لیکود معتقدند که هزینه‌های زندگی مهم‌ترین مسئله‌ای است که دولت باید به آن رسیدگی کند.

همچنین بر اساس رای 20 درصد از شرکت‌کنندگان مشخص شد که دومین مسئله حائز اهمیت برای رای‌دهندگان لیکود ترمیم شکاف میان دولت و مردم است. امنیت شخصی نیز با 15 درصد آرا در رتبه‌سوم این فهرست قرار دارد. این درحالیست که تنها 10 درصد از رای‌دهندگان معتقدند که مهم‌ترین مسئله رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی است.

این آمار نشان می‌دهد که تقریبا نیمی‌ از رای‌دهندگان لیکود معتقدند که دولت حتی با وجود مخالفت گسترده باید روند قانون‌گذاری مربوط به اصلاحات قضایی را ادامه دهد.

47 درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که نباید حکم دیوان عالی اجرا شود، درحالی‌که تنها 32 درصد معتقدند که باید به حکم دیوان احترام گذاشت و آن را اجرا کرد. تقریبا نیمی‌‌ از رای‌دهندگان با استقرار بنی‌گانتز و یایر لاپید در دولت به‌جای ایتامار بن‌گویر و بزالل اسموتریچ مخالفند و تنها 35 درصد از این اقدام حمایت می‌کنند. علاوه بر اینکه 55 درصد از عملکرد دولت راضی‌ و  44 درصد ناراضی‌ هستند.

عملکرد نتانیاهو

از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا عملکرد نخست‌وزیر را مورد ارزیابی قرار بدهند. 72 درصد از جامعه آماری پرسش شونده، عملکرد نخست‌وزیر را خوب دانسته‌اند و 26 درصد از این آمار عملکرد وی را ضعیف ارزیابی کردند.

مسئله
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل

همچنین 62 درصد بر این باورند که یوآو گالانت در مسند وزارت دفاع رژیم صهیونیستی، کارکرد مطلوبی داشته‌ است ولیکن 26 درصد خلاف این نظر را دارند.

مسئله
یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی

درباره وزیر دادگستری نیز آراء مردم بدین گونه است، نیمی‌ از شرکت‌کنندگان از عملکرد وی راضی‌ هستند و 36 درصد از آنها نسب به عملکرد وی نظر مخالف و منفی داشتند.

حزب منتخب انتخاباتی

مسئله

در این ارزیابی پرسیده شد که در صورت برگزاری انتخابات به‌ کدام حزب رای می‌دهند؟ 62 درصد از آرا پاسخ دادند که مجددا به لیکود رای می‌دهند و 13 درصد دیگر اذعان داشتند که به حزب وحدت ملی با رهبری بنی گانتز رای می‌دهند.

لینک خبر : https://www.israelnationalnews.com/news/375449

→ خواندن مطلب قبلی

اسرائیل در زباله دفن می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

قانون معافیت سربازی خریدی‌ها، شاید وقتی دیگر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *