۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بامداد روز سه‌شنبه در مجتمع صنایع نظامی مرکز اسرائیل در شهر رامات هاشارون یک انفجار مهیب رخ داد.

به گزارش اسرائیل هیوم، یک انفجار مهیب، بامداد سه‌شنبه ۲۴ مرداد، در یک منطقه صنعتی در شهر «رامات هشارون» در شمال تل‌آویو و در مکانی که پیش‌تر بخشی از صنایع نظامی مهم این کشور در آن قرار داشت، رخ داد. در این انفجار یک نفر 3 نفر زخمی شدند.

یک ویدیوی کوتاه از لحظه انفجار از داخل یک ماشین در حال حرکت منتشر شد که این پیش‌آمد را به تصویر می‌کشد؛ در این ویدیو نشان می‌دهد که یک انفجار بزرگ رخ می‌دهد و سپس نوری درخشان در جاده اصلی شهر نمایان می‌شود.

Capture1 52
برشی از صحنه انفجار

خدمات امداد و نجات آتش‌نشانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم‌های امداد از ایستگاه‌هایی در نزدیکی هرتزلیا به محل حادثه اعزام شدند. سازمان آتش نشانی گفت:«هنگامی‌که آتش نشانان به محل انفجار رسیدند؛ چندین مرکز احتراق یافتند و بدون استفاده از عناصر مخاطره آمیز، آتش را فرو نشاندند.»

علت سانحه در دست بررسی است و تاکنون خبری مبنی‌ بر علل وقوع حادثه منتشر نشده است.

روتم بیران یکی‌ از ساکنان هاشارون که شاهد انفجار بود گفت که او و همراهانش در حال سوار شدن بر دوچرخه بودند که ناگهان یک نور بسیار قوی آسمان را مثل نور روز در صبح روشن کرد.»

علی‌رغم وسعت انفجار، رسانه‌های خبری صهیونیستی در راستای سیاست سانسور، جزئیات سانحه را پوشش نمی‌دهند.

لینک خبر: https://www.israelhayom.com/2023/08/15/3-injured-in-explosion-at-military-industries-complex-in-central-israel/

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

ناامیدی رهبران جامعه خریدی از رفتار نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

تبعیض جنسیتی در ناوگان اتوبوسرانی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *