۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ترس از شروع سال تحصیلی به دلیل شکاف‌ بین معلمان و دولت

معاریو گزارش داد که با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی همچنان شکاف بین سازمان معلمان و دولت وجود دارد.

وزیر آموزش پرورش رژیم صهیونیستی طی بحث و بررسی در کمیته آموزشی روز گذشته اعلام کرد که سال تحصیلی جدید، مشروط به توافقنامه حقوق و دستمزد با سازمان معلمان آغاز می‌شود. با این حال دو هفته مانده به شروع سال تحصیلی جدید هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

به گزارش منابع عبری زبان، هنوز شکاف‌های زیادی بین وزارت آموزش و پرورش با سازمان معلمان و وزارت دارایی وجود دارد. 761 مدیر مدرسه در نامه‌ای خطاب به وزیر دارایی، از وی خواستند که شخصاً در مذاکرات توافقنامه حقوق مداخله کند. به عقیده آنان این توافق‌های دستمزدی می‌تواند فرصتی برای یک دوره موقت در یک سیستم در حال فروپاشی و تغییر شرایط باشد.

تاخیر دو هفته‌ای شرع تحصیل در اراضی اشغالی
تاخیر دو هفته‌ای شروع تحصیل در اراضی اشغالی

صبح امروز گفتگویی در قالب مذاکرات تحت عنوان مسئله آغاز سال تحصیلی و آمادگی ارگان‌های مرتبط برگزار شد. در این جلسه مسائلی چون آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای سال جاری و تحریم‌ها و اعتراضات معلمان مطرح شد.

در ادامه، شهردار کفر صبا از مسئولین حاضر در جلسه خواست که تا آغاز سال تحصیلی جدید، یارانه‌ها را برای مراکز روزانه مراقبت از کودکان نوپا اعمال کنند و راه حلی برای تهیه خوابگاه برای کودکان بیندیشند.

وی در نامه خود خطاب به وزرا نوشت:«افزایش نرخ شهریه مدارس برای والدین در این شرایط قتصادی بسیار سنگین است. شهرداری کفر صبا به هر نحوی آماده همکاری خواهد بود تا راه حل مناسبی برای مشکلات ترویج دهد.»

 

لینک خبر: http://HTTPS://WWW.MAARIV.CO.IL/NEWS/EDUCATION/ARTICLE-1029937

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

تخم مرغ شانسی با طعم هروئین و شیشه

خواندن مطلب بعدی ←

اعلان جنگ علیه دگرباشان جنسی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *