۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حدود نیمی از نوجوانان اسرائیلی در معرض خطرات بازی‌های آنلاین

40 درصد نوجوانان اسرائیلی در معرض خطرات بازی‌های آنلاین هستند.

وزارت امنیت ملی اسرائیل از طریق ستاد ملی حمایت از کودکان برای اولین بار داده‌های یک نظرسنجی انجام شده در بین نوجوانان در اسرائیل با موضوع خطرات بازی‌های آنلاین را منتشر کرد.

Capture1 56
خطر بازی‌های آنلاین

این نظرسنجی در سه ماهه چهارم سال 2022 انجام شد و نشان داد که حدود 25 درصد از جوانان اسرائیلی که بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند با افراد ناشناس چت می‌کنند.

70 درصد از جوانان اسرائیلی بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند؛ 84 درصد از این جامعه آماری پسران و 57 درصد دختران هستند. همچنین به طور کل 82 درصد مربوط به جامعه عرب و 66 درصد مربوط به جامعه یهودی است.

بیش از 40 درصد از جوانانی که بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند، در معرض محتوای نامناسب به‌ویژه خشونت، محتوای جنسی و پیشنهادهای ناپسند قرار می‌گیردند.

در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، ساعات استفاده افزایش می‌یابد، حدود 66 درصد از نوجوانان به طور متوسط بیش از دو ساعت بازی می‌کنند.

طبق این آمار بیش از 50 درصد از بازیکنان در طول بازی با بازیکنی که نمی‌شناسند به یک اتاق خصوصی رفته‌اند و 18 درصد از بازیکنان با فردی که نمی‌شناسند چت خصوصی داشتند. این نظرسنجی نشان می‌دهد که حتی نوجوانانی که به طور گسترده خطرات اینترنت به‌ویژه بازی‌های آنلاین به آنها گوشزد شده است نیز همین عملکرد را دارند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/610916

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

نقض آزادی بیان در هنر

خواندن مطلب بعدی ←

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیستی به مقبره حضرت یوسف به بهانه مراسم تلمودی + فیلم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *