۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حمله خریدی‌ها به چند اتوبوس در پی اعتراض به انتشار تصاویر زنان در تبلیغات

شب گذشته خریدی‌ها در اعتراض به تصاویر تبلیغاتی زنان روی چند اتوبوس به آنها آسیب زدند.

شب گذشته خریدی‌ها به چند اتوبوس حمله‌ور شدند و لاستیک‌های چهار اتوبوس را به نشانه اعتراض به تبلیغاتی با تصاویر زنان که روی آن‌ها حک شده بود، پنچر و تصاویر را نیز پاره کردند. آنها با اسپری روی عکس‌های را پوشاندند.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی در تماس با پلیس درخواست کرد که هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری کند. همچنین اشاره کرد:«این دومین بار است که در هفته اخیر خریدی‌ها در کمین می‌نشینند تا به اتوبوس‌ها آسیب بزنند. در حادثه‌ اخیر، به شش اتوبوس خسارت وارد شد، شدت خسارت به حدی بود که مجبور به ترک موقت سرویس‌دهی عمومی به مردم پایتخت شدند.»

حمله به اتوبوس
حمله به اتوبوس

هفته‌ گذشته “یایر لاپید”، رهبر اپوزیسیون، در راستای اتفاقات اخیر که در پی آن زنان از عرصه‌ اجتماعی طرد شدند، طرحی را برای مبارزه علیه تبعیض و محرومیت زنان ارائه داد. رییس ییش عتید این طرح را در یک مناظره ویژه تعطیلات در کنست مطرح و یک بسته‌ قانونی شامل 12 قانون برای مقابله با این پدیده عنوان کرد. این قوانین شامل: کاهش اختلاف دستمزد، افزایش محکومیت و تنبیه برای موارد آسیب به زنان.

حمله به اتوبوس
حمله به اتوبوس

لاپید در جریان مناظره گفت:«من متقاعد شده‌ام که اعضای کنست در ائتلاف اجازه می‌دهند تا آنها با امضای این قانون خوشحال شوند. این دولتی نیست که آنها می‌خواهند. این رفتار، رفتار مناسب با زنانی نیست که با آنها همکاری می‌کنند. آنها می‌دانند که در تبعیض و نابرابری و آسیب‌هایی که سال‌ها طول می‌کشد تا اصلاح شوند، شریک هستند. من از همین‌جا از آنان می‌خواهم که این قوانین را همراه با ما تصویب کنند.»

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/syd7ukgth#autoplay

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

خودزنی ارتش صهیونیستی/ زخمی شدن یک صهیونیست در کرانه باختری

خواندن مطلب بعدی ←

خشم جامعه مسیحی از صهیونیست‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *