۳۰ شهریور ۱۴۰۳

طاعون استعمال دخانیات

استعمال دخانیات و سیگار الکترونیکی در رژیم صهیونیستی، وضعیت نگران کننده‌ای را برای مسؤلان به‌ویژه مقامات وزارت بهداشت ایجاد کرده است.

پس‌ از مرگ میدان کلر باروخ  و بستری شدن یک جوان دیگر بر اثر استعمال سیگار الکترونیکی، وزارت سلامت و بهداشت رژیم صهیونیستی پیشنهاد داد تا فروش سیگارهای الکترونیکی با طعم میوه، شیرینی یا ادویه ممنوع شود.

به‌گزارش یک خبرگزاری، میدان کلر 16ساله پس‌از اضمحلال ریه‌هایش، در بیمارستان اشنایدر درگذشت. پدر گلر گفت:«سیگارهای الکترونیکی چیز وحشتناکی هستند و بازار قاچاق سیگارهای تقلبی وجود دارد که پسرش به آنها گرفتار شده بود.»

دخانیات
میدان کلر باروخ

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در تلاش است تا سال 2035 آمار استعمال سیگار را از 20 درصد به 5 درصد کاهش دهد.
موشه بار سیمان توف، مدیر کل وزارت بهداشت، به اسرائیل هیوم گفت:«با توجه به دامنه گسترش این معضل، ما همه مراحل ممکن را بررسی کردیم. ما به فعالیت برای افزایش آگاهی در مورد خطرات استفاده از [سیگارهای الکترونیکی] ادامه می‌دهیم و توصیه می‌کنیم سیاست‌های سختگیرانه‌ای اتخاذ کنید.»
شیرا کیسلف، مدیر کل اسرائیل بدون دود، چالش و بحران فعلی رژیم صهیونیستی را طاعون استعمال دخانیات خواند و اظهار داشت که در حال حاضر اسرائیل نیازمند یک روند مشخص برای مبارزه با استعمال دخانیات است.

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/375855

→ خواندن مطلب قبلی

افول اقتصاد، میوه اصلاحات

خواندن مطلب بعدی ←

هشدار زلنسکی به اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *