۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ستیز دائمی با دگرباشان در اسرائیل

شبکه 12 خبری رژیم صهیونیستی از افزایش 3 برابری حمله به دگرباشان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

زوجی  همجنسگرا در تل آویو، پنجشنبه گذشته مورد حمله گروهی از پسران جوان با اسپری فلفل قرار گرفتند. به گفته آنها، پسران به آن دو نزدیک شده و از آنها پرسیدند که آیا آنها همجنسگرا هستند؟ سپس بازگشتند و اسپری فلفل را روی صورت زوج دگرباش اسپری کردند.

Capture2 47

یکی از  آن زوج گفت: «از اینکه چنین اتفاقی در تل‌آویو رخ داده است شوکه شده بودیم. فضای کینه‌توزی در کشور در میان جوانان رخنه کرده و به حملات بی‌وقفه علیه جامعه همجنس‌گرایان مشروعیت می‌بخشد.»

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون در مورد حمله به این دو اظهار داشت: «توالی موارد خشونت علیه جامعه همجنسگرایان بسیار ناراحت کننده است. این واقعیت که هیچ‌یک از اعضای دولت این موارد را محکوم نکرد، یک شرمساری اخلاقی است.»


¶¶ مدیر انجمن دگرباشان: خون ما حلال نیست! ما خواهان ایمنی هستیم


بر اساس داده‌های انجمن دگرباشان جنسی، از ابتدای سال تاکنون موارد دگرباش هراسی در مکان‌های عمومی سه برابر شده است. این حادثه را به موارد دیگر در هفته گذشته همچون حمله به یک همجنسگرای اهل Rehovot با مشت، توزیع شب‌نامه‌های تحریک آمیز ضد دگرباشان جنسی در حیفا و ممانعت از ورود یک زوج همجنسگرا و دخترانشان به طبیعت به دلیل آنکه آنها خانواده نیستند، باید علاوه کرد.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-israel/2023_q3/Article-f6a0a16ec7c2a81026.htm?sCh=7bd56f39402f1810&pId=173192561&partner=lobby

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

تبعیض؛ این‌بار در آزمون استعداد درخشان

خواندن مطلب بعدی ←

پایان نقش حزب کارگر در عرصه سیاسی اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *