۳۰ شهریور ۱۴۰۳

واکنش لاپید به نظرسنجی‌ها: باید بهتر شویم!

یایر لاپید، رهبر اپوزیسیون، صبح امروز در مورد موقعیت حزب ییش‌عتید در نظرسنجی‌ها اظهار نظر کرد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب اتحاد ملی به رهبری بنی‌گانتز از حزب حاکم لیکود و حتی ییش‌عتید [بزرگترین حزب اپوزیسیون فعلی] نیز پیشی گرفته است.

لاپید
رهبرحزب اتحاد ملی بنی‌گانتز

لاپید در مصاحبه با Galai Tzahal، رادیو ارتش گفت: «نگران نیستم، اما باید پیشرفت کنم.»

او درباره قانون جدیدی که احزاب خریدی به دنبال تصویب آن هستند گفت:«وقتی به اعتراضات و اتفاقاتی که در جامعه اسرائیل نگاه می‌کنید، مسائلی می‌بینید که ییش‌عتید از سال 2012 درباره آنها صحبت کرده است: برابری در وظایف؛ میثاق بهتر اسرائیل؛ ایستادن کنار هم در مواجهه با مشکلات اصلی زندگی، چه در یهودیه و سامره یا روابط یهودی و عربی اما در صورت افزایش جمعیت چه باید کرد؟ افراد خریدی که باید بسیج شوند و سر کار بروند. شاید بهتر است که بگویم اینها همان مسائل و مواضعی است که باید رهبری‌اش کنیم که همواره ییش‌عتید این کار را انجام داده است.»

لاپید

لاپید با انتقاد از ایتامار بن‌گویر وزیر امنیت ملی گفت:«او راه حل نیست و مشکل را بدتر می‌کند. تنها تجربه این شخص این است که بارها دستگیر شده و در یک دوره بحرانی که نیاز به مراقبت های منظم و بین وزارتی دارد، روی کار آمده است. او به آتش دامن می‌زند. وقتی یک بحث اضطراری در مورد موضوع جرم و جنایت در جامعه عرب پیش آمد همه متخصصان را از جامعه عرب گرد هم آورد و در میانه صحبت‌ها به بهانه شرکت در مصاحبه تلویزیونی جلسه را ترک کرد. این نمونه‌ای از دیدگاه و اهمیت وی به این موضوع است. این مرد یک فاجعه برای روابط عمومی و قدرت ماست.»

 

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/376143

→ خواندن مطلب قبلی

کمبود معلم و مربی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید

خواندن مطلب بعدی ←

بدافزار جاسوسی پگاسوس روی میز دولت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *