۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دومینوی ورشکستگی در اراضی اشغالی

خبرگزاری globes نوشت: بدون آمار رسمی هم می‌توان پی برد که شرکت‌های زیادی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و درحال ورشکستی هستند.

حتی شرکت‌های مشاوره املاک، شرکت‌های فناوری پیشرفته و صنایع دفاعی نیز نمی‌توانند از این بحران و شرایط بد اقتصادی جان سالم به در ببرند. آنچه در گذشته به یک بخشی خاص مرتبط می‌شد اکنون مشکلی همگانی است. وکلایی که در زمینه ورشکستگی فعالیت می‌کنند اظهار داشتند:«با پدیده‌ای رو به رشد مواجه هستیم که هیچ صنعتی را دست نخورده باقی نگذاشته است.»

در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی از شرکت‌هایی که پس از مواجهه با مشکلات مالی به دادگاه مراجعه کرده‌اند، منتشر شده است. شرکت‌هایی چون شرکت زنجیره غذایی سالم آنیسه، Aura Smart Air، شرکت فناوری و کنترل پروژه‌های ساخت‌وساز، شرکت تحقیقات محیطی دانیلی باسویوا، توسعه‌دهندگان املاک روم کینرت و تساباریم و شرکت دفاعی اونون، از جمله شرکت‌هایی هستند که در شرایط اقتصادی دستخوش چالش‌های مالی و اقتصادی شده‌اند.

نوک کوه ورشکستگی

ایدان میلر، مدیر بخش ورشکستگی و بازیابی شرکت حقوقی Barnea Jaffa Lande گفت:« آنچه امروز در مطبوعات می‌بینیم فقط نوک کوه یخ است.»

وی افزود:«نگرانی فقط از بابت افزایش ارقام نیست چراکه ما قبلا شاهد موجی از ورشکستگی‌ها بودیم، موضع نگرانی طیف گسترده‌تری را شامل می‌شود؛ از جمله: خرده‌فروشان، پیمانکاران، شرکت‌هایی با فناوری پیشرفته، صنایع دفاعی و….»

لینک خبر: https://en.globes.co.il/en/article-business-insolvencies-mount-in-israel-1001456314

→ خواندن مطلب قبلی

وزیر اطلاعات آشفته

خواندن مطلب بعدی ←

هواپیمای اسرائیلی سر از جده درآورد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *