۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سرقت اسلحه، کابوس رژیم صهیونیستی

بادیه‌نشینان روز جمعه یک مسلسل از این نوع MP را از سربازانی که در حین تمرین در پایگاه ارتش اسرائیل در تزلیم خوابیده بودند، سرقت کردند.

در تحقیقات اولیه این حادثه مشخص شد که سربازان قرار بود از خودرویی که مسلسل بر روی آن سوار شده بود محافظت کنند اما به خواب رفته و تعدادی از  بادیه‌نشین که یک ساعت در انتظار بودند وسایل جنگی را متلاشی و از محل متواری شدند.

Capture2 8

پلیس نظامی با اعلام اینکه تحقیق در مورد این حادثه برای نهادهای امنیتی بسیار شرم آور است، گفت: پلیس تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: گزارشی مبنی بر سرقت سلاح از یکی از یگان‌های آموزشی در یکی از مناطق آموزشی ارتش اسرائیل در جنوب اسرائیل در جریان یک رزمایش معمولی دریافت شد که پس از دریافت این گزارش، جستجو در منطقه برای یافتن سلاح‌ها آغاز شد. همچنین تحقیقات پلیس نظامی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه آغاز شده است و در پایان تحقیقات، نتایج به دست آمده جهت بررسی به دادسرای نظامی ارسال می‌شود.

سازمان تورات لیحیما به این حادثه واکنش نشان داد و گفت: هزاران سلاح و ده‌ها میلیون گلوله مهمات توسط بادیه‌نشینان و اعراب، از ارتش اسرائیل به سرقت می‌رود.

در ادامه آمده است چرا هیچ یک از اعضای ارشد ارتش اسرائیل در این مورد بازخواست نمی‌شوند؟ چرا رئیس ستاد ارتش هیچ اقدام فرماندهی علیه ژنرال‌هایی که مسئول سلاح‌ها هستند انجام نمی‌دهد؟ ما از نخست وزیر و وزیر دفاع می‌خواهیم که سیاست را تغییر دهند و به شکست جدی اخلاقی و عملیاتی دزدی ارتش اسرائیل رسیدگی کنند و سلاح‌های به سرقت رفته را باز گردانند.

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/612587

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

اعتراض زنان خریدی به حمایت سیاستمداران از مجرم جنسی

خواندن مطلب بعدی ←

شنبه طوفانی در تل‌آویو / آخرین خبرها از درگیری پلیس و پناهجویان اریتره‌ای

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *