۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رفتار وقیحانه سربازان اسرائیلی با زنان فلسطینی

 سربازان زن اسرائیلی مسلح به تفنگ و یک سگ مهاجم، پنج زن فلسطینی را وادار کردند برهنه در مقابل آنها قدم بزنند.

روزنامه هاآرتص، امروز دوشنبه نوشت: سربازان زن نقابدار در ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی که با حمل سلاح و همراه با یک سگ آموزش دیده برای حمله، پنج زن فلسطینی را در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی مجبور کردند تا لباس‌های خود را به طور کامل در بیاورند.

این روزنامه افزود: این دو سرباز، زنان را تهدید کردند که اگر به درخواست آنها عمل نکنند، سگ را رها می‌کنند تا به آنها حمله کند. ارتش اشغالگر مردان را بدون اینکه آنها را مجبور به درآوردن لباس‌های خود کنند، بازرسی بدنی می‌کنند.

Capture2 13
این روزنامه اسرائیلی افزود: این حادثه در حالی رخ داد که سربازان اشغالگر در دهم ماه گذشته به ساختمان یک خانواده فلسطینی به دنبال اطلاعاتی مبنی بر وجود سلاح در آن، یورش بردند.

این ساختمان دارای 26 نفر از یک خانواده است که در سه خانه مجاور ساکن شده‌اند و 15 نفر از آنها کودکان و نوجوانان بین 4 تا 17 سال هستند.

هاآرتص توضیح داد که این یورش در ساعت 1:30 بامداد با شرکت حدود 50 سرباز اسرائیلی و دو سگ انجام شد.

حدود نیمی از سربازان پس از بیدار کردن صاحبان خانه‌ها با چراغ قوه‌هایی که در دست داشتند و با تهدید به شکستن درها به داخل خانه‌ها یورش بردند.

به گفته اعضای خانواده در مصاحبه با هاآرتص، بیشتر سربازان نقاب زده بودند و فقط چشمانشان مشخص بود.

این زنان به هاآرتص گفتند که آنها را یکی یکی وارد اتاق کودک کردند و آنها را مجبور کردند که در مقابل کودکان خردسال که از خواب بیدار شده بودند، لباس خود را کاملاً در بیاورند.

یکی از زنان تعریف کرد که سربازان زن، سگ بزرگ و وحشی را به او نزدیک کردند و در حالی‌که بچه‌ها از ترس جیغ می‌زدند و زنان می‌لرزیدند، آنها را مجبور کردند تا بدون لباس جلوی آنها راه بروند.

به گفته این خانواده، سربازان حدود ساعت 5:30 صبح از خانه خارج شدند و پسر بزرگ خانواده را دستگیر کردند.

بلافاصله پس از خروج سربازان، اعضای خانواده متوجه ناپدید شدن یک کیف حاوی جواهرات و طلا به ارزش 40000 شِکل (حدود 11000 دلار) شدند.

اعضای خانواده در شهرک «کریات اربا» با مراجعه به پلیس اعلام کردند که سرقت صورت گرفته است و روز بعد پلیس آنها را برای دریافت جواهرات احضار کرد. این روزنامه به نقل از خانواده گفته است که سربازان مدعی شدند که آن یک کیسه گلوله بوده است!

اخبار مرتبط

 

لینک خبر: https://www.haaretz.co.il/news/politics/2023-09-04/ty-article-magazine/.premium/0000018a-59ea-d0ea-a7ab-d9efec010000

→ خواندن مطلب قبلی

پروفسور راکوور: تصمیمات قانونی باید برگرفته از شریعت یهود باشد

خواندن مطلب بعدی ←

6 جوان اسرائیلی به اتهام تجاوز گروهی به گردشگر انگلیسی در قبرس دستگیر شدند.

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *