۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شورای ملی دانش‌آموزی به اعتصاب در روز سه شنبه هشدار داد

شورای ملی دانش‌آموزی و جوانان با صدور بیانیه‌ای هشدار داد در صورت عدم رفع تحریم‌های سازمان معلمان، سه شنبه آینده در دبیرستان‌ها اعتصاب می‌کنند.

شورای ملی دانش‌آموزی و جوانان روز جمعه با صدور بیانیه‌ای هشدار داد در صورت عدم رفع تحریم‌های سازمان معلمان، از سه‌شنبه آینده در دبیرستان‌ها اعتصاب می‌کنند.

Capture1 54

در متن کامل اطلاعیه شورای ملی دانش‌آموزی آمده است:

دانش آموزان اسرائیلی بیش از یک سال است که در دام مذاکراتی بین سازمان معلمان و وزارت دارایی گرفتار شده‌اند و در چندین حوزه از تحریم‌های سازمان معلمان آسیب می‌بینند. ما متعجب هستیم. سال تحصیلی شروع شد اما تمام تحریم‌هایی که یک سال متحمل شدیم همچنان پا برجاست. دانش آموزان اسرائیلی یک هفته از سال تحصیلی خود را به پایان رساندند، پس از موافقت با طرح حقوق و دستمزد سازمان معلمان و معلمان در وزارت دارایی و وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان در نهایت به یک روال و یک سال تحصیلی امیدوار بودند.

وی افزود: در این روزها جلسات جدید و فشرده‌ای برای حل و فصل توافقات حقوق معلمان در حال برگزاری است. ما به مذاکرات فرصتی دیگر و آخرین فرصت می‌دهیم و امیدواریم که آسیب‌های جاری به دانش آموزان متوقف شود. اگر تحریم‌ها تا عصر دوشنبه لغو نشود، شورای ملی دانش‌آموزی و جوانان از روز سه شنبه در دبیرستان‌ها اعتصاب خواهند کرد.

ساپیر مصافی رئیس شورای ملی دانش‌آموزی و جوانان گفت: نظام آموزشی بدون سنجش تحصیلی و فعالیت‌های ارزشی، نظام آموزشی پایداری نیست. هر روز که می‌گذرد، هزاران دانش آموز در امتحانات شرکت می‌کنند در حالی که در واقع هنوز نمرات سال گذشته را دریافت نکرده‌اند، ما با اینگونه درس خواندن موافقت نمی‌کنیم.

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/Education/Article-1036715

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

گردشگران کثیف صهیونیست و طغیان خشم ساکنان محلی داووس

خواندن مطلب بعدی ←

سی‌وششمین هفته متوالی اعتراضات مدنی در اراضی اشغالی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *