۳۰ شهریور ۱۴۰۳

راننده ضارب زن معترض در راهپیمایی آزاد شد

راننده‌ای که یکی از معترضان اصلاحات قضایی را زیر گرفته بود، آزاد شد.

پلیس رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه، راننده خودرویی‌ را که شب گذشته در بزرگراه ایالون معترضین اصلاحات قضایی را زیر گرفته بود، آزاد کرد.

در جریان سی و ششمین  هفته اعتراضات یک خودرو، زن 25 ساله را زیر گرفت. در این حادثه زن جوان مجروح شد و به مرکز پزشکی ایچیلوف انتقال یافت.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد، سرنشینان این خودرو دو نفر بوده‌اند. راننده – پسری جوان و تازه‌کار – در مواجهه با معترضانی که بزرگراه را مسدود کرده بوند از پدرش می‌خواهد هدایت ماشین را برعهده بگیرد که طی جابه‌جایی، پدر به‌ طور اشتباهی پدال گاز را فشرده و با شتاب به سمت معترضین حرکت می‌کند.

پس‌ از این واقعه، یاسمین ساکس فریدمن، عضو حزب ییش عتید، در X (توئیتر سابق) نوشت:«یک نمونه عینی این است که وقتی وزیر به راننده خود دستور می‌دهد تا گارد امنیتی را زیر بگیرد؛ طرفدارانش نیز همین کار را می‌کنند.»

راننده
مراو میکائیلی، رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی

مراو میکائیلی، رئیس حزب کارگر گفت:«راننده مفلوکی که به معترضان در بزرگراه ایالون حمله کرد، قطعا آن را بدون ارتباط انجام نداده است. پشت آن سیاستمدارانی از ائتلاف هستند که دیگران را تحریک می‌کنند تا خون معترضان را بریزند. آنها به اندازه فرد خاطی مسئول این هراس‌افگنی هستند.»

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/376774

→ خواندن مطلب قبلی

اسلو مرده است!

خواندن مطلب بعدی ←

نامه سناتورهای آمریکایی برای حذف اسرائیل از لیست معافیت روادید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *