۳۰ شهریور ۱۴۰۳

توقف روند عادی سازی روابط عربستان با رژیم جعلی صهیونیستی

یکی از مقامات دفتر نخست وزیر بنیامین نتانیاهو تأیید کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است تا هرگونه گفتگو در رابطه با عادی سازی روابط با رژیم  جعلی صهیونیستی را متوقف کند.

 

Capture2 49

به گزارش صهیون 24 از خبرگزاری کان، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز با تصدیق این خبر اعلام کرد که عربستان سعودی مذاکرات برای عادی سازی روابط با این رژیم را متوقف کرده است.

همچنین روزنامه الکترونیکی سعودی ایلاف به نقل از یکی از مقامات ارشد دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت که آمریکا آنها را از تعلیق مذاکرات برای عادی سازی روابط به دلیل رفتار اسرائیل با فلسطینی‌ها مطلع ده است.

روزنامه الکترونیکی سعودی ایلاف امروز (یکشنبه) گزارش داد، یک مقام ارشد در دفتر نخست وزیری گفت: آمریکا به اسرائیل اطلاع داده است که عربستان تصمیم گرفته است مذاکرات با آمریکایی‌ها را در رابطه با عادی سازی روابط با اسرائیل متوقف کند و هیچ گامی در راستای عادی سازی روابط اسرائیل برندارد. این به دلیل نگرش‌های جنگ‌طلبانه دولت صهیونیستی نسبت به فلسطینی‌ها است.

به نقل از همان منبع، مخالفت مقامات ارشد دولت نتانیاهو با هرگونه نرمش نسبت به فلسطینی‌ها و پاسخ مثبت نتانیاهو به خواسته‌های جناح راست‌گرای دولت، به معنای از بین بردن هرگونه احتمال نزدیک‌شدن با فلسطینی‌ها است.

یادآور می‌شویم که عربستان اقدام‌های عادی‌ سازی را مشروط به برداشتن گام‌هایی در قبال فلسطینی‌ها اعلام کرده بود.

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/global/534495

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

بدرقه نتانیاهو به نیویورک با تظاهرات سراسری در اراضی اشغالی

خواندن مطلب بعدی ←

اریحا میراث فلسطین است؛ اعلامیه یونسکو خشم اسرائیل را برانگیخت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *