۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دست یک توریست در دهان کوسه اسرائیلی

حمله تکان دهنده کوسه در نزدیکی ساحل دریای سرخ اسرائیل، دست یک زن را قطع کرد و باعث بسته شدن ساحل شد.

300px Aruba Palm Beach 11zon
ساحل مدیترانه

یاسمین فواد، (وزیر محیط زیست مصر)، هفته گذشته از بسته شدن یک ساحل در دهاب، شهر مشهور دریای سرخ در جنوب سینا، در پی حمله کوسه به یک زن خارجی خبر داد. این وزارتخانه اگرچه در مورد محل دقیق حادثه و میزان جراحات قربانی مبهم است، اما تأیید کرد که او تحت مراقبت‌های پزشکی فوری قرار گرفته و وضعیت وی در حال حاضر پایدار است. رسانه‌های اجتماعی پر از عکس‌ها و فیلم‌هایی از گردشگران وحشت‌زده در حال فرار از صحنه بودند. این را مطبوعات مصر نیز گزارش کردند.

تحقیقات ادامه دارد

این حمله در ساحل تالاب دهاب رخ داد که قربانی در اثر حمله وحشیانه کوسه دست چپ خود را از دست داد. وزیر فواد به سرعت وارد عمل شد و ساحل منطقه سینا جنوبی را بست و دستور داد تا کمیته‌ای فوری برای ارزیابی وضعیت و اندیشیدن اقدامات ضد کوسه ایجاد کند.

مقامات پزشکی گزارش دادند که قربانی بلافاصله تحت مراقبت قرار گرفته و اکنون در حال بهبود است. مدت زمان بسته شدن ساحل نامشخص است زیرا تحقیقات در حال انجام است. در اواسط ماه اوت، پس از انتشار ویدئویی از یک کوسه در نزدیکی خط ساحلی، سواحل دهاب به طور موقت برای شنا بسته شدند. مقامات پس از تشخیص امن بودن منطقه، سواحل را بازگشایی کردند.

این حادثه تنها سه ماه پس از حمله یک کوسه در هورگادا رخ می دهد که جان یک گردشگر 24 ساله روسی را گرفت.

 

 

→ خواندن مطلب قبلی

اریحا میراث فلسطین است؛ اعلامیه یونسکو خشم اسرائیل را برانگیخت

خواندن مطلب بعدی ←

بررسی بحران‌های اسرائیل/ آیا این بحران‌ها به نفع اسرائیل است یا به ضرر آن؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *