تونس شبهه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد

وزیر خارجه تونس با رد هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، از تلاش‌های این رژیم برای متقاعد کردن کشورش برای عادی سازی روابط خبر داد.

Capture1 143

نبیل عمار، وزیر خارجه تونس، آنچه را تلاش‌های غیرمستقیم رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن کشورش برای عادی سازی روابط با اسرائیل خواند، فاش کرد. وی ضمن تأکید بر پایبندی کشورش به موضع رسمی خود مبنی بر رد هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل،‌ بر حمایت از آرمان فلسطین تأکید کرد.

ردایو الشمس گزارش داد، نبیل عمار وزیر خارجه تونس در مصاحبه با رسانه‌های روسی گفت: ما در تونس در مورد موضوع عادی سازی شفاف هستیم. رئیس جمهور قیس سعید که مسئول اصلی دیپلماسی تونس است، بیش از یک بار تأیید کرده است که عبارت عادی سازی در فرهنگ لغت او وجود ندارد! بنابراین، ما مجدداً تأیید می‌کنیم که هیچ عادی سازی با اسرائیل وجود ندارد.

وی افزود: ما با یک مسئله سرنوشت ساز و عادلانه به معنای کامل -فلسطین- روبرو هستیم و تونس همواره اصول مشروعیت بین المللی را به کار برده است. هرگونه اظهارنظر دیگری که از این موضوع عدول کند غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد: ما به طور رسمی با کسی در مورد موضوع عادی سازی صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود: ممکن است تلاش‌های غیرمستقیم صورت گیرد اما به‌طور رسمی در این مورد صحبتی نکرده‌ایم. موضع تونس در مورد رد عادی سازی با اسرائیل کاملا روشن است.

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/361637

اخبار مرتبط

 

→ خواندن مطلب قبلی

تکرار خشونت شدید در میان نوجوانان؛ این‌بار دختری در تل‌آویو مورد حمله خشونت آمیز همسالان خود قرار گرفت

خواندن مطلب بعدی ←

لیکود از ترس مرگ به جان پلیس افتاد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *