تکرار خشونت شدید در میان نوجوانان؛ این‌بار دختری در تل‌آویو مورد حمله خشونت آمیز همسالان خود قرار گرفت

مستندی تکان دهنده نشان می‌دهد دختر نوجوانی در تل آویو از سوی همسالان خود مورد حمله خشونت آمیز قرار گرفت.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد گروهی از دختران و پسران نوجوان دختری را در نزدیکی یک مرکز خرید در تل‌آویو مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس موهای وی را کشیدند.

پس از آنکه این دختر مورد ضرب و شتم از سوی همسالان خود قرار گرفت برای چند ثانیه سعی کرد از دست آنها فرار کند اما این تلاش بی‌نتیجه بود. به گزارش خبرگزاری ماکو تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

منابع عبری گزارش دادند که گروهی از پسران و دختران در حال ضرب و شتم وحشیانه یک دختر در نزدیکی مرکز خرید Azrieli در تل آویو دستگیر شدند. طبق ویدئویی که در حساب توییتر یکی از ساکنین تل آویو منتشر شد، این گروه از پسران و دختران نوجوان با لگد او را می زدند و موهای دختر را می‌کشیدند و او را از این طرف به طرف دیگر هل می‌دادند در حالی که دختر نوجوان سعی داشت از آنها دور شود.

پس از این حادثه وحشتناک، که در شبکه‌های اجتماعی نیز به سرعت منتشر شد، پلیس تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز و سپس دختر مضروب را پیدا کرد. در حال حاضر تلاش‌ها برای دستیابی به پسران و دختران مهاجم در حال انجام است.

در هفته‌های گذشته نیز ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی پخش شد که در آن نوجوانان نوجوان دیگری را در یک باغ عمومی در پتاه تیکوا با خشونت مورد حمله قرار داده و کتک زدند. این حمله به دنبال به این حمله مجموعه‌ای از حوادث خشونت‌آمیز است که طی آن دو گروه از نوجوانان در شهر یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/men-men_news/Article-f26c7f4eec0ea81027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730

 

→ خواندن مطلب قبلی

روسیه با استناد به هولوکاست، اسرائیل را متهم می‌کند!

خواندن مطلب بعدی ←

تونس شبهه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *