خودداری خزانه‌داری از انتقال بودجه به وزارت محیط زیست

با گذشت پنج ماه از تصویب بودجه دولت، خزانه‌داری بودجه‌های وعده داده شده را به وزارت محیط زیست واریز نمی‌کند. وزارتخانه محیط زیست نیز درخواست بررسی مجدد از دولت را داشته است.

با گذشت زمان نسبتا طولانی از تصویب بودجه دولتی توسط خزانه‌داری، وزارت حفاظت از محیط زیست همچنان منتظر بودجه‌های مختلفی است که به آنها وعده داده شده است. تا به امروز فقط بودجه‌های پایه به دفتر منتقل شده بود مانند بودجه‌های موردنیاز برای پرداخت حقوق و فعالیت‌های جاری، بدون مانده و پول اضافی.

جلوگیری انتقال بودجه به وزارت محیط زیست توسط خزانه‌داری
جلوگیری انتقال بودجه به وزارت محیط زیست توسط خزانه‌داری

و این یعنی وزارتخانه نمی‌تواند طرح‌های متفاوتی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کند. خزانه‌داری تصمیم گرفت تا تخصیص بودجه اقلیمی را بررسی کند. به این وزارتخانه 200 میلیون شِکِل برای برنامه‌هایی برای حمایت از پروژه‌های کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و انطباق با تغییرات اقلیمی، به ویژه بهره‌وری انرژی در کارخانه‌ها و سقف‌های خورشیدی وعده داده شد.

همچنین 50 میلیون شِکِل اضافه برای سقف‌های خورشیدی و ذخیره انرژی در مکان‌های عمومی مانند پارکینگ‌ها، مجتمع‌های عمومی و سایر ساختمان‌های عمومی در نظر گرفته شده است. اما هنوز هیچکدام از این بودجه‌های وعده داده شده به دست وزارت محافظت از محیط زیست نرسیده است.

 

لینک خبر: https://www.calcalist.co.il/local_news/article/s1cjeepxa

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

خاخام اعظم اسرائیل: یهودیان سکولار احمق به خریدیی‌ها حسادت می‌کنند

خواندن مطلب بعدی ←

تجاوز مدیر یک مدرسه به دانش‌آموز 17 ساله در تل‌آویو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *