۳۰ شهریور ۱۴۰۳

احمد طیبی در لایحه‌ای خواهان افزایش بازدارندگی مجازات توهین به مقدسات شد

احمد طیبی (نماینده کنست و فراکسیون هدش – تعال) لایحه‌ای را برای افزایش بازدارندگی جهت تشدید مجازات برای مجرمانی که به نمادهای مذهبی توهین می‌کنند، ارائه کرد.

به گزارش فراکسیون هدش – تعال، طی روزهای گذشته موج توهین‌ها و آسیب رساندن به مکان‌ها و نمادهای مذهبی در حال افزایش است که این امر مستلزم توقف هرچه سریع‌تر و بازدارندگی مجرمانی است که مرتکب چنین اقدامات شنیع و توهین آمیز می‌شوند.

Capture2 3

با توجه به حملات مکرر به نمادها و شخصیت‌های مذهبی و هتک حرمت نمادهای مسلمانان (اعم از حجاب، مساجد، قبرستان‌ها) و نمادهای مسیحیان (آب دهان انداختن به مسیحییان، هتک حرمت کلیساها) در زمان‌های اخیر، احمد طیبی عضو فراکسیون هدش تعال لایحه‌ای را برای دو چندان کردن مجازات برای اشخاصی که مسبب آسیب رساندن به نمادهای مذهبی سه دین اسلام، مسیحیت و یهودیت ارائه کرد.

در پیش نویس لایحه طیبی آمده است:

در پی موجی از حملات به اماکن متبرکه از جمله مساجد و قبرستان‌های مسلمانان، اقداماتی که نظم عمومی، امنیت فردی و موقعیت اماکن مختلف مذهبی را تهدید می‌کند، هدف قانون حفظ مقدسات است. اماکن مذهبی اعم از مساجد، خلواها (عبادتگاه دروزی‌ها)، کنیسه‌ها و کلیساها، از طریق افزایش مجازات‌ها به منظور افزایش بازدارندگی مجرمانی است که قداست عبادتگاه‌ها و یا مقبره‌ها را خدشه دار و حرمت این مکان‌ها را هتک می‌کنند.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/politics/article/14669686

اخبار مرتبط

عزم جزم احزاب مذهبی برای تضعیف دموکراسی در اسرائیل

→ خواندن مطلب قبلی

ارزش شِکِل (پول صهیونیست‌ها) در قعر هفت ساله

خواندن مطلب بعدی ←

رژیم اشغالگر صهیونیستی مانع بازدید وزرای سه کشور اروپایی از کرانه باختری شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *