۳۱ شهریور ۱۴۰۳

انتقاد شدید اسموتریچ از نتانیاهو و گالانت، به من دروغ گفته شد!

 اسموتریچ از نتانیاهو و گالانت به دلیل مسدود شدن بزرگراه 60 در نزدیکی حواره به شدت انتقاد کرد.

در پی مسدود شدن بزرگراه 60 در نزدیکی حواره، به دلیل تشییع یک جوان فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود، اسموتریچ به شدت از نتانیاهو و گالانت انتقاد کرد.

اسموتریج در دیدار با گالانت خواهان بررسی دلایل این موضوع شد که آیا مسدود شدن بزرگراه با تصمیم و هماهنگی قبلی صورت گرفته و یا به صورت عمدی این اتفاق رخ داده است. بنا به گزارش منابع عبری در پی مسدود شدن بزرگراه 60 برای تشییع جنازه جوان فلسطینی، صدها تن از اعراب اراضی اشغالی در بزرگراه تظاهرات کردند و نیروهای نظامی مجبور شدند به مدت چند ساعت این بزرگراه را مسدود کنند.

اسموتریج افزود: چگونه یک تشییع به یک اعتراض غیرقابل کنترل تبدیل و موجب مسدود شدن چندین ساعته محور اصلی و متزلزل شدن وضعیت امنیتی این بزرگراه می‌شود.

اسموتریچ در پایان خاطرنشان کرد: واضح است بستن یک محور مواصلاتی مرکزی برای ساعت‌ها حتی در روزهای تعطیل غیرمنطقی و غیرقابل قبول است.

اسموتریچ با بیان این نکته که آیا رئیس ستاد کل ارتش از این موضوع خبر داشته، از نتانیاهو و گالانت خواست تا بررسی کنند که چه کسانی تصمیم بر مسدود کردن بزرگراه در جریان تشییع جنازه گرفتند.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-1043112

→ خواندن مطلب قبلی

لغو تظاهرات مخالفان اصلاحات قضایی در پی طوفان الأقصی

خواندن مطلب بعدی ←

سیرک جناح یش‌آتید برای انتخاب لاپید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *