۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هواداران فوتبال علیه میکی زهار

هواداران فوتبال اسرائیل، میکی زهار وزیر ورزش را «نئونازی» خطاب کردند.

هواداران فوتبال در جریان بازی تیم‌های ماکابی حیفا اسرائیل و پاناتینایکوس یونان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا علیه میکی زهار، وزیر ورزش این رژیم شعار سر دادند.

Capture2 13

میکی زهار، وزیر فرهنگ و ورزش، در بازی اخیر مکابی در جام باشگاه‌های اروپا مورد انتقاد هواداران فوتبال اسرائیلی قرار گرفت. هواداران ضمن سر دادن شعار نئونازی، بنری به زبان عبری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «میکی ماوس، تو فیلم کودکانه را تصور کردی اما فیلم جنگی دیدی!»

زهار در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: نه، فوتبال یک فیلم جنگی نیست! بلکه برای همه هواداران همراه با خانواده‌هایشان شادی و سرگرمی است. او با ابراز تأسف از مسیری که ورزش اسرائیل در آن گام بر می‌دارد، گفت: شرم آور است در زمانی‌که ورزش ما در وضعیت شکست بزرگ قرار دارد هواداران همچنان در مسیر اشتباه قدم می‌گذارند!

زهار اخیراً با اعلام قطع بودجه و یارانه‌ها برای رویدادهای ورزشی در شبات که نتانیاهو آن را رد کرده بود، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. او در بین هواداران ورزشی در اسرائیل محبوبیت ندارد.

یائیر لاپید، برنامه‌های زهار را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: لغو فعالیت‌های ورزشی در شبات از بدترین نوع اجبار مذهبی است. و افزود: من از وزیر میکی زهار می‌خواهم که تصمیم خود را برای جلوگیری از ایجاد شکاف دیگر در بین مردم اسرائیل لغو کند.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/sports/article-761909

اخبار مرتبط

  • فساد در فرهنگ به رهبری وزیر فرهنگ

→ خواندن مطلب قبلی

سیرک جناح یش‌آتید برای انتخاب لاپید

خواندن مطلب بعدی ←

طوفان پروازهای داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی را لغو کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *