۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بحران هتل‌ها به علت کمبود نیرو

جنگ اسرائیل با غزه خسارات غیر قابل ترمیمی بر جای گذاشت. گردشگری اسرائیل نیز از این قاعده مستثنی نبود.

سال 2023 برای صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی امیدوارکننده بود و انتظار می‌رفت تا در سال جاری اراضی اشغالی میزبان 3.9 میلیون گردشگر باشد. اما این واقعیت هولناک امید رژیم غاصب صیونیستی را از بین برد. طوفان الأقصی خطوط هوایی را منهدم کرد و رژیم صهیونیستی را در بحران گردشگری فرو گذاشته است.

غافلگیری

مدیر کل والدورف آستوریا اورشلیم گفت: انتظار می‌رفت که در ماه اکتبر با شکوفایی و حضور گسترده توریست‌ها مواجه شویم زیرا این ایام بهترین زمان برای صنعت هتل‌داری است.

وی در ادامه گفت: ما از پیش حداکثر پرسنل را برای این ایام استخدام  کرده و آموزش می‌دهیم. این رکود ناگهانی تقریبا هتل‌ها را [از خدمه و کارکنان] خالی کرده است و سال‌ها زمان می‌برد تا صنعت گردشگری بهبود یابد.

کمبود پرسنل کافی در هتل ها

جوزف فیشر، کارشناس گردشگری رژیم صهیونیستی، با چهل سال تجربه فعالیت برای برندهای پیشرو و بین المللی می‌گوید: درحالی‌که 300000 اسرائیلی برای خدمت در ارتش ذخیره، آماده باش هستند پیدا کردن کارکنان کافی برای ارائه خدمات مناسب برای هتل‌ها یک چالش است.

وی ادامه داد: هتل‌های متعددی ده‌ها هزار نفر از کیبوتس‌ها، شهرک‌ها و شهرهای اطراف غزه را در خود اسکان داده‌اند که این امر کار ساده‌ای نیست، همچنین تهیه جیره غذایی مناسب در طول جنگی که انتظار می‌‌رود هفته‌ها به طول بیانجامد آسان نیست.

آدوا ملامد لوی سخنگوی مجموعه فتال که صاحب یکی‌‌ از بزرگترین برند هتل‌ها با 48 شعبه در اراضی اشغالی است، گفت: اکثر مراکز ما با وجود نیاز فراوان مالی، در این ایام مملو از خانواده‌های جنگ زده است.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/culture/article-768528

 

 

→ خواندن مطلب قبلی

یاریو لوین: تولید محتوای ضد صهیونیستی جرم محسوب می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

اسرائیل در آستانه بحران غذایی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *