۳۰ شهریور ۱۴۰۳

خاخام صهیونیست: روزهای سیاه اسرائیل را سپری می‌کنیم

خاخام جوزف اس گرلیتزکیس، در بیانات خود گفت: این روزها برای اسرائیل سیاه است و دل ما خون است. هرکس به طریقی فریاد می‌زند که برای چه خدا با ما چنین کرد؟

وی در ادامه سخنانش ضمن اشاره به موفقیت جبهه مقاومت خطاب به ساکنین سرزمین‌های اشغالی گفت که سکوت را بشکنند و فریاد بزنند.

اسرائیل در دوراهی مقابله یا مصالحه؟

در حال حاضر منازعه‌ای بین ملی‌گراها و جناح‌های لیبرال‌ در جریان است که آیا رژیم صهیونیستی باید بر مواضع خود پافشاری کند؟ یا با جبهه مقاومت مصالحه و مماشات کند؟

او در ادامه تصریح کرد: تنها با پدافند تهاجمی در قلمرو اسرائیل می‌توان امنیت کشور و توقف جنگ و خونریزی را تضمین کرد.

لغو اسلو

جوزف اس گرلیتزکیس گفت: ما با نخست‌وزیران، اعضای کنست، مقامات ایالتی، سناتورهای آمریکایی و دیگران دیدار کرده‌ایم. ما هر بار درخواست کردیم: توافق اسلو را لغو کنید! جداسازی را لغو کنید! اعلام کنید که دولت فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد! میلیون‌ها یهودی در خطر هستند.

همچنین افزود: اگر معاهده اسلو لغو نشود و اسرائیل بار دیگر با زور، تمام مناطق خود را تحت کنترل نگیرد، در آینده نزدیک با فجایع هولناکی روبرو خواهیم شد. این حقیقت است و قابل انکار نیست.

وی تأکید کرد: ما به‌دنبال پیداکردن طرف مقصر یا به دنبال کمیسیون‌های تحقیق نیستیم. ما صرفاً خواستار تحقق موارد ذیل هستیم: فوراً تمام عقب‌نشینی‌های اسرائیل در همه بخش‌ها را لغو کرده و اعلام کنید، شمن را نابود کنید و به نیروهای امنیتی دستور دهید تا تمام سرزمین‌های اسرائیل را با قدرت و اقتدار کامل کنترل کنند.

او در ادامه بیاناتش گفت: ما باید ترس عمیقی را در دشمن ایجاد کنیم تا آنها از آسیب رساندن به یهودیان بترسند.

خاخام اس گرلیتزکیس خاطر نشان کرد: انجام هر کاری برای آسیب رساندن به دشمنان اسرائیل و برقراری مجدد امنیت در داخل مرزهایش لازم است.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/379139

→ خواندن مطلب قبلی

موشک‌های القسام به ایلات و حیفا رسید

خواندن مطلب بعدی ←

چراغ سبز حمله زمینی به نوار غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *