۳۱ شهریور ۱۴۰۳

توافق شوم آمریکا و اسرائیل برای حمله به تونل‌های غزه با گازهای شیمیایی و اعصاب

منابع خبری از تصمیم آمریکا و اسرائیل برای اجرای حمله زمینی به غزه با گازهای شیمیایی و اعصاب خبر دادند.

پایگاه خبری القدس به نقل از «میدل ایست آی» انگلیس نوشت: علت تأخیر در تهاجم زمینی اسرائیل به غزه، به دست آوردن اطلاعات است که با عنصر غافلگیری در یک حمله چند جانبه همراه است.

به گفته این منبع، جناح‌های فلسطینی انتظار دارند که اسرائیل به عنوان بخشی از حمله غافلگیرانه به نوار غزه، تونل‌های غزه را با گازهای اعصاب و شیمیایی تحت کنترل نیروهای ویژه آمریکایی پر کند.

Capture1 174

میدل ایست آی با اشاره به اینکه «نمی‌تواند به‌طور مستقل اطلاعات درز پیدا کرده را تأیید کند» گزارش داد که اسرائیل و ایالات متحده امیدوارند با غافلگیری به تونل‌های حماس نفوذ کنند و 220 گروگان را نجات دهند و هزاران جنگجوی متعلق به کتائب عزالدین القسام را بکشند.

این پایگاه خبری در ادامه خاطر نشان کرد که منشا درز این اطلاعات در آمریکاست.

وب سایت میدل ایست آی در گزارش خود اعلام کرد که این طرح با تکیه بر عنصر غافلگیری برای پیروزی قاطع در نبرد با استفاده از گازهای ممنوعه بین المللی به‌ویژه گازهای اعصاب و سلاح‌های شیمیایی است.

بر اساس این طرح مقادیر زیادی گاز اعصاب به داخل تونل‌ها پمپ می‌شود و نیروهای دلتای آمریکایی بر پمپاژ مقادیر زیادی گاز عصبی به داخل تونل‌های حماس نظارت خواهد کرد که برای بی حرکت کردن حرکت فیزیکی برای مدت زمانی بین 6 تا 12 ساعت کافی است.

این منبع افزود، در این مدت، تونل‌ها شکسته شده و گروگان‌ها نجات خواهند یافت و هزاران سرباز تیپ قسام کشته خواهند شد.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که جزئیات عملیات مورد توافق قرار گرفته است و صحبت از تعویق اسرائیل در تهاجم زمینی چیزی نیست جز اطلاعات گمراه کننده با هدف به دست آوردن عنصر غافلگیری در یک حمله چند جانبه که شامل فرود هواپیمای حامل نیروهای ویژه اسرائیل در شمال غزه و در امتداد ساحل نیز می‌شود.

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/98127

→ خواندن مطلب قبلی

بحران بی اعتمادی و اختلاف بین مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

ارتش اشغالگر از اجرای عملیات زمینی جدید در نوار غزه خبر داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *