۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ادبیات غیر انسانی خاخام صهیونیست درباره ساکنان غزه که بوی نسل کشی می‌دهد

ادبیات غیرانسانی مقامات، مسئولان و خاخام‌های صهیونیستی درباره مردم فلسطین، این پیام را دارد که اسرائیل در فکر یک فاجعه انسانی در غزه است.

از آغاز جنگ تاکنون مقامات صهیونیستی از ادبیات کاملا غیرانسانی در توصیف فلسطینی‌ها و به‌ویژه ساکنان غزه استفاده کرده‌اند. گالانت وزیر جنگ این رژیم، ساکنان غزه را حیوانات و حشرات موذی خوانده بود و با همین استدالال، دستور شلیک مستقیم به نظامیان و غیر نظامیان ساکن غزه را صادر کرد.

ادبیات غیر انسانی و اظهارات تهدید آمیز، تنها به مقامات و مسئولان صهیونیست ختم نمی‌شود. روز پنج شنبه خاخام مازوز در جلسه درس هفتگی خود اعراب به طور عام و ساکنان غزه را به طور خاص، حیوان خطاب کرد.

Capture1 177

خاخام صهیونیستی با مخالفت شدید کمک‌های بشردوستانه به غزه با ادبیاتی کاملا غیرانسانی گفت: ما با حیوانات سر و کار داریم!

خاخام مازوز، رئیس یشیوا در جلسه درس هفتگی خود با انتقاد شدید به انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه گفت: آنها فقط می‌خواهند به ما آسیب برسانند.

این خاخام اذعان کرد که اسرائیل باید درخواست رئیس جمهور بایدن را رد می‌کرد. وی با ادبیاتی ضد حقوق بشری گفت: ما نمی‌توانیم به این بهانه که آنها فقیر هستند و چیزی برای خوردن ندارند یا به برق و به غذا نیاز دارند، کمک‌های بشردوستانه بدهیم. آنها به هیچ چیز نیاز ندارند. آنها فقط می‌خواهند به اسرائیل آسیب برسانند.

به گفته خاخام مازوز، اسرائیل باید به درخواست رئیس جمهور آمریکا پاسخ منفی می‌داد. وی افزود: ما باید به بایدن بگوییم، حق با شماست، اگر با انسان‌ها سر و کار داریم، کمک‌های بشردوستانه می‌فرستیم. اما ما با حیوانات سروکار داریم. چه باید بکنیم!؟

وی در پایان سخنان خود گفت: در غیریهودی‌ها ایمان نیست! عرب قومی است که اعتمادی به آنها نیست، آنها انسان‌های وحشی هستند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/618064

→ خواندن مطلب قبلی

ارتش اشغالگر از اجرای عملیات زمینی جدید در نوار غزه خبر داد

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی: اکثر قریب به اتفاق صهیونیست‌ها مخالف حمله زمینی به غزه هستند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *