۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گروه هکری «عصای موسی» به دل حساس‌ترین اطلاعات صهیونیست‌ها زد + فیلم

گروه هکری «عصای موسی» ارتش اسرائیل را غافلگیر کرد.

به اذعان منابع عبری، در چند ماه گذشته بسیاری از نهادهای امنیتی، نظامی، تکنولوژی و خدماتی این رژیم هدف حمله و نفوذ هکرها قرار گرفته‌اند و این رژیم اطلاعات مهم و حساسی را از دست داده است. این نشان می‌دهد که بسیاری از نهاد‌های امنیتی، نظامی و بخش فناوری – تکونولوژی و همچنین سامانه الکترونیکی دفاعی این رژیم روز‌به‌روز در برابر حملات سایبری و هکرها ناکارآمدتر می‌شود.

گروه هکری «عصای موسی» یکی از موفق‌ترین گروهای نفوذ به زیرساخت‌های مهم رژیم صهیونیستی است که بخش پشتیبانی فنی بسیاری از این سازمان‌ها را از کار انداخته و سامانه الکترونیکی دفاعی رژیم صهیونیستی را در برابر حملات آن عاجز کرده است.

«عصای موسی» پیشتر با نفوذ موفق به دوربین‌های مدار بسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و نیروگاه‌های برق رژیم صهیونیستی قدرت خود و عجز سامانه الکترونیکی دفاعی رژیم صهیونیستی را به رخ کشیده بود.

گروه هکری «عصای موسی» در آخرین پست منتشر شده خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد به دوربین‌های مداربسته یکی از اپراتورهای اصلی رژیم صهیونیستی نفوذ کرده است.

این گروه با نفوذ موفق به سیستم‌های این اپراتور، ضمن تهدید به اجرای حملات ترکیبی گسترده و ادامه‌دار با انتشار یک ویدئو و اشتراک اطلاعاتی در قالب یک فایل فشرده، به دو زبان انگلیسی و عبری اعلام کرد:

«تا 48 ساعت آینده منتظر اخبار داغ باشید، از ما شگفت زده خواهید شد! آسیب‌های جبران‌ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌ها متحمل خواهید شد! از این به بعد باید بهای هر خون ریخته شده را پرداخت کنید! هدف ما روشن، مشخص و دقیق است…»

Capture1 209

همچنین این گروه با اعلام نفوذ موفق به شبکه داخلی شرکت کانتل، سورپرایز بعدی را نیز منتشر کرد. در خبر غافلگیرانه این گروه آمده است که با نفوذ در شبکه داخلی کانتل (یک شرکت مادر تخصصی در حوزه تجهیزات scada ) تمامی اطلاعات محرمانه شرکت، منبع نرم افزارهای صنعتی، اطلاعات محرمانه پروژه‌ها، اطلاعات مشتریان و زیرساخت‌های صنعتی مربوط به آنها را در اختیار گرفته است.

این شبکه مدعی شد در این مأموریت به سیستم‌های صنعتی بیش از 20 شرکت نیز نفوذ کرده است و تمام اطلاعات به زودی پس از نابودی کامل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

با در نظرگرفتن این نکته که شرکت کانتل به همراه 8 شرکت زیر مجموعه خود مسئول خدمات رسانی به بسیاری از شرکت‌های صنعتی در رژیم صهیونیستی است، به نظر می‌رسد با هک موفق و نفوذ به این شرکت و دستیابی به منابع مهم، اسناد و اطلاعات آن، تمام مشتریان در داخل و خارج از اراضی اشغالی با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

 آخرین غافلگیری گروه هکری عصای موسی:

 

امروز این گروه هکری با انتشار ویدئویی از نفوذ و دستیاب شدن اطلاعات محرمانه واحدهای نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد:

«ما اطلاعات بخش بزرگی از واحدهای نظامی اصلی و ذخیره (شامل عنوان تیپ، واحد، مسئولیت، اطلاعات شخصی و مشخصات خانوادگی) را استخراج کرده‌ایم. تو در آرامش و آسودگی نخواهی بود! ما به شما رحم نمی‌کنیم! ملزم به سکوت، اما مسلح و آماده.

فرعون برای جلوگیری از حضور موسی، هزاران کودک بی‌گناه را سلاخی کرد اما سرانجام او را در خانه خود بزرگ کرد. این خواست خداست که بر مکر بشری غالب است.»

آنچه باید بدانیم:

درباره گروه هکری «عصای موسی» اطلاعات زیادی وجود ندارد. هرچند این گروه ظاهرا در توییتر و تلگرام حساب‌های کاربری دارند اما محتویات آنها در دسترس همه نیست و حساب‌هایشان هم مسدود شده است.

تا کنون هیچ گروه وابسته به کشورهای درگیر با رژیم صهیونیستی مسئولیت آن را نپذیرفته است. وبسایت فن‌آوری اینترنتی «هکر نیوز» نوامبر ۲۰۲۱ در گزارشی درباره این گروه هکری نوشته بود که فعالیت‌شان از سپتامبر ۲۰۲۱ شروع شده و انگیزه‌های سیاسی دارند. هکرنیوز به دلیل فقدان اطلاعات کافی و اینکه این گروه بدون انگیزه مالی این فعالیت را انجام می‌دهد، این گروه را با هیچ کشوری در ارتباط اعلام نکرده است.

در گزارش‌ وبسایت فناوری دیگری به نام «سایور» در فوریه ۲۰۲۲ می‌خوانیم:

تلاش‌های اولیه این گروه هکری بر ایجاد اخلال در سازمان‌های دولتی، نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی متمرکز بوده است. توسعه مستمر حملات این گروه نشان‌دهنده پتانسیل آنها برای گستره حملات بسیار پیچیده‌تر در زمینه‌های مختلف است.

تحلیلگران سایبری در عرصه بین الملل و برخی منابع عبری تنها بر اساس شواهد درباره وابستگی این گروه هکری به ایران گمانه زنی می‌کنند.

پایان پیام /

→ خواندن مطلب قبلی

واکنش مقامات رژیم صهیونیستی به سخنان اردوغان

خواندن مطلب بعدی ←

سرمایه‌گذاران خارجی از بانک‌ها فرار می‌کنند/ هیچ سهامی امن نیست!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *