۳۱ شهریور ۱۴۰۳

گام بعدی در جنگ، از سرگیری دوباره اعتراضات علیه اصلاحات قضایی

جنگ تمام فعالیت‌های مدنی و سیاسی از جمله اعتراض به اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی را لغو کرد. اکنون برگزارکنندگان این اعتراضات از ازسرگیری این اعتراضات سخن می‌گویند.

با شروع جنگ اسرائیل با نیروهای حماس، اعتراضات علیه اصلاحات سیستم قضایی متوقف شد در حال حاضر، سازمان‌دهندگان تظاهرات در حال برنامه ریزی برای بازگرداندن تظاهرات در کاپلان در تل آویو، علی‌رغم دستورات فرماندهی جبهه داخلی هستند. آنها اعلام کردند که گام بعدی اعتراض به نخست وزیر است.

Capture1 1

اعتراضات علیه اصلاحات قانونی و علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، برای چند هفته متوقف شد و با شروع جنگ با حماس آغاز شد. اکنون سازمان دهندگان تظاهرات خواستار بازگشت این اعتراضات به خیابان‌ها هستند. سازمان‌دهندگان این اعتراض در پیامی که برای عموم مردم پخش شد، اعلام کردند که با وجود دستورات فرماندهی جبهه داخلی، تظاهرات عصر روز (شنبه) در کاپلان تل‌آویو برگزار می‌شود.

انتظار می رود این تظاهرات ساعت 19:00 در مقابل دروازه رابین در تل آویو برگزار شود. روی پوستر اعتراضی نوشته شده است:

با استیضاح شروع می‌کنیم، نتانیاهو برای همه خطرناک است. هیچ راهی وجود ندارد که به نام دموکراسی یا هرچیز دیگری ما را به 40 هفته قبل بازگردانید. رهبران تظاهرات فریاد زدند: اجازه دهید! روحیه ما را نشکنید! آن شمشیرهای آهنین باید پله‌ای برای تصمیم گیرندگان باشد.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-1048136

→ خواندن مطلب قبلی

سایه بحران جنگ بر صنعت کشتیرانی رژیم صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

ارتش اشغالگر صهیونیستی از کشته شدن 10 نظامی در جنگ زمینی شب گذشته خبر داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *