۲۹ شهریور ۱۴۰۳

سخنرانی شفاف و به دور از احساسات سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان

دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته درباره جنگ اسرائیل با حماس سخنرانی و موضع‌گیری کرد.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته در یک سخنرانی هوشمندانه و مسئولانه رویدادهای فعلی و راه پایان جنگ را تبیین کرد. به گزاش رویترز این سخنرانی بیش از 4 میلیارد نفر بیننده داشت و 500 شبکه به صورت زنده آن را پوشش دادند.

به گزارش منابع صهیونیستی قبل از شروع سخنرانی وی، ارتش اسرائیلی تمامی نیروهای خود را به حالت آماده‌باش درآورده بود. در این یک ماه از سوی اسرائیل و هم‌پیمانان آن تلاش شد تا عملیات طوفان الاقصی را با انگیزه‌های مختلف، به دیگر جبهه‌های مقاومت از جمله ایران نسبت دهند تا به هدف ایجاد دعوای استرتژیک در جبهه مقاومت دست یابند اما سید حسن نصرالله قاطعانه بر 100 درصد فلسطینی بودن تصمیم و اقدام این عملیات و همچنین مخفی بودن آن تأکید کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان خود، بر توقف عملیات نظامی در غزه، تلاش برای پیروزی حماس و فلسطینی بودن عملیات تأکید و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از اسرائیل را تبین کرد.

پخش زنده سخنرانی سید حسن نصرالله در 500 شبکه
پخش زنده سخنرانی سید حسن نصرالله در 500 شبکه

وی گفت: حزب الله لبنان همیشه در حال جنگ و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است. در نبردهای جهان امروز نبردی مشروع‌تر و اخلاقی‌تر از نبرد فلسطینیان با صهیونیست‌ها نیست. قدرت واقعی ما قبل از سلاح همانا ایمان، بصیرت، آگاهی، التزام عمیق به آرمان فلسطین و آمادگی عظیم خانواده‌های شهدا برای فداکاری است.

همچنین در ادامه از با تقدیر از مردم غزه و شجاعت نیروهای عراقی و یمنی برای ورد به درگیری‌ها خاطر نشان کرد: نبرد طوفان الاقصی زلزله‌ای امنیتی، سیاسی، نظامی، روانی و معنوی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد. این نبرد، ضعف دشمن را ثابت کرد و نشان داد که رژیم صهیونیستی به حق سست‌تر از لانه عنکبوت است. این رژیم به‌رغم کمک‌های اعطایی آمریکا تاکنون نتوانسته زمام امور را در دست گیرد و هیچ  قدرتی از خود ندارد. این آمریکایی‌ها هستند که جنگ غزه را اداره می‌کنند و باید تاوان تجاوزات جنایت کارانه خود را بدهد.

874209

سید حسن نصرالله با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی مرحله تاریخی جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی ایجاد کرد، گفت: این عملیات تاریخی، شجاعانه و حکیمانه در زمان مناسب رخ داد. از ساعات اولیه مشخص بود که دشمن اسرائیلی به شدت سردرگم شده است و تا به امروز هم از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته‌ است.

وی تصریح کرد: هر احتمالی در جبهه مقاومت لبنان متصور و تمام گزینه‌ها روی میز است. روند اوضاع در جبهه لبنان و افزایش تنش در آن منوط به رویدادهای غزه و رفتار دشمن در قبال لبنان است. به آمریکایی‌ها می‌گویم:

ناوگان شما ما را نمی‌ترساند و هرگز نترسانده است اگر جنگی در منطقه آغاز شود نه ناوهایتان به کار خواهد آمد و نه جنگ هوایی به شما کمک خواهد کرد. در صورت وقوع جنگ منطقه‌ای منافع و نظامیان شما قربانی خواهند شد و شما بازنده بزرگ این جنگ خواهید بود.

 

لینک خبر : https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1049602

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی: 76 درصد صهیونیست‌ها خواهان استعفای نتانیاهو شدند

خواندن مطلب بعدی ←

صهیونیست‌ها از اجرای مرحله جدید نبرد زمینی خبر می‌دهند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *