۳۰ شهریور ۱۴۰۳

وزیر صهیونیست: گزینه بمب اتمی برای غزه روی میز است

وزیر میراث رژیم صهیونیستی، با وجود 241 گروگان اسرائیلی در غزه گفت: استفاده از بمب اتم در غزه یکی از گزینه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری معاریو، «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی (عضو حزب عوتسما یهودیت) دومین مسئول در این رژیم است که در روزهای اخیر خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده‌اند.

وزیر الیاهو روز یکشنبه طی مصاحبه‌ای با برنامه کول براما اعلام کرد: ارتش در این شرایط حملات گسترده‌ای در غزه انجام داده و ضربات قدرتمندی به آن وارد کرده است. یکی از راه حل‌های خاتمه دادن به وضع موجود، استفاده از بمب اتمی در غزه است.

Capture2 12

الیاهو ضمن اشاره به اسارت بیش از 240 اسرائیلی در نوار غزه خاطرنشان کرد که جنگ تاوان‌های مربوط به خود را دارد. وی در ادامه افزود: تمام جهان و حامیان فلسطینیان باید بدانند جان مردمان غزه و اعراب فلسطینی هیچ ارزشی برایمان ندارد.

نتانیاهو در واکنش به سخنان این وزیر برای جلوگیری از خشم مردم اسرائیل گفت: صحبت‌های این وزیر کابینه جدا از واقعیت است و ارتش اسرائیل برای آزادی اسرای اسرائیل تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون در واکنش به این سخنان گفت: این یک بیانیه تکان دهنده و دیوانه کننده از یک وزیر غیرمسئول است. او به خانواده‌های گروگان‌ها آسیب رساند، حضور افراط گرایان در دولت بازگشت گروگان‌ها را به خطر می‌اندازد. نتانیاهو باید او را اخراج کند.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-1049853

→ خواندن مطلب قبلی

حجم گستره ویرانی‌های غزه به روایت هاآرتص

خواندن مطلب بعدی ←

تظاهرات سراسری در اراضی اشغالی، مردم خواهان استعفای فوری نتانیاهو شدند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *